Als je creme op je huid smeert maar je slaat wat plekjes over, wordt de creme dan vanuit onder de huid gelijkmatig over de hele huid verdeeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

creme smeer je OP de huid..creme gaat niet onderhuids op zoek naar een plekje wat je vergeten bent...
creme trekt de porien in maar het is niet zo dat het onder de huid gaat bewegen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Crème breng je aan op de opperhuid en als de crème fijn genoeg is van samenstelling, dan kan hij wel degelijk in de poriën intrekken. Een crème vloeit onderhuids niet daar hier een dicht netwerk aan cellen zit. Van een handmatig aangebrachte crème heeft slechts 15% effect. Met een mechanische behandeling kan dit effect tot 45% vergroot worden. De meeste crèmes verzorgen en beschermen enkel het oppervlak.
Probeer in plaats van een lippenbalsem, bijv. Labello, welke enkel het oppervlak verzacht en beschermt, eens een oogcrème. Deze gaat dieper in de huid en geeft dus sneller en beter een goede voeding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,jezult de overgeslagen plekken alsnog in moeten smeren, omdat creme niet door de huid dringt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er van uitgaande dat creme zou helpen moet je wel alles meenemen en niks overslaan.