Wat voor cadeau geef je aan je vriendje, wanneer je relatie even niet zo heel goed loopt, maar hem wel iets leuks wil geven?

Ik heb hem al eens een gedicht gegeven met chocolade..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Een stoer leren (zwart of bruin) armbandje. Het beste is om hem samen te kopen.

Wat je ook kan geven is een middags/avondje uit, bijv. naar de bioscoop of het zwembad (of lekker uitwaaien aan het strand). Vooral als het even niet lekker loopt is dit een goede manier om samen wat tijd door te brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuke foto waar jullie samen opstaan in betere tijden in een leuke lijst...
dit herrinert hem aan jullie goede tijd...en komt t wel weer goed...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn favoriete muziek op dvd/cd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een romatisch etentje, liefst bij candle-light! Is gezellig en brengt je vaak weer bij elkaar. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer hem al je liefde te geven die je nog in je hebt .... blijkt dat niet genoeg, dan zal het lot zegevieren en is het klaar ....