Waarom is iemand s nachts nog wakker?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik zelf ben vanavond weg geweest, met een aantal mensen gaan eten. Daarna nog een drankje gedronken.:) ik kan nu echt niet slapen hoor. morgen vrij, en een wijntje naast me.....Dat is voor mij de reden.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee, je bent niet de enige die vanavond weg is geweest!
Ik vanavond ook nog even met wat vrienden (eigenlijk een vriendin ) naar café geweest, colatje gedronken:)

Het beste antwoord

Gewenning bijvoorbeeld, of zoals hierboven levenspatroon..
Sommige kunnen gewoon niet vroeger gaan slapen, of zijn een dag of paar dagen niet echt actief geweest.

Of hebben belangrijke dingen te doen, of juist niet maar willen nog even op GV bijvoorbeeld rondkijken:)

Of kon die nacht niet goed slapen:)

En als je volgende ochtend toch niet vroeg op moet.. dan houdt het je ook niet echt tegen lijkt me.

Je dag gaat er wel langer door lijken denk ik, langere tijd dat je wakker bent, tenzij je het ''langer'' wakker zijn compenseert door langer te slapen, wat hier dan wel eens gebeurt:)

Ik slaap (als ik een dag niet echt actief geweest ben, of beetje lui...:) ) voor 10 uur echt niet goed, tenzij school vermoeiend was..

Normaal ga ik ook rond 1 uur naar bed.. gewoon gewenning.. nog geen problemen gemerkt, of soms als we tot het 8e school hebben dat het soms vermoeiend is, maar ach.. weet niet of langer slaap helpt:)

Toegevoegd na 25 minuten:
Om uit vervelen en niet goed kunnen slapen die nacht vragen te stellen op GV?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat kan heel uiteenlopende redenen/ oorzaken hebben.
Werk. Niet kunnen slapen. goede film op de tv etc.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Omdat hij/zij nog wakker is, een ander levenspatroon heeft of misschien wel gewoon moet werken i.p.v. slapen of feesten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij bijvoorbeeld zou moeten werken. Politie, ziekenhuispersoneel, brandweer, kroegbaas, noem maar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er een klus af moet. Ik zou graag achter moeders wollen onderbroek kruipen hoor! Over een halfuurtje hoop ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben nu heel nieuwsgierig hoor.....maar welke klus??? En wie wil er nou achter een wollen onderbroek kruipen?? Of ben ik nu heel erg naief?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Platje... je bent heel naief. Wie wil er nu niet tegen een wolle onderbroek op zondag ochtend aan? :)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfff...oke nou ik denk dat ik in een andere tijd ben beland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei..
Wolle onderbroek..
Doe maar gewoon niet kriebelend materiaal dat geen plukjes achterlaat 1-2-3 :) en @MisterWrite
Succes met je klus ( als het niks crimineels is, haha, laten we daar maar even niet van uit gaan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohja... dat kan best.....een criminele actie, Ik hoop dat ik het met mijn vraag vertraagd heb, en dat hij de wolle tralies beland?!
Omdat ik niet genoeg kan krijgen van alles wat de dag me te bieden heeft. Er zijn er zoveel dingen die me boeien, en een paar uurtjes slapen vind ik zelfs zonde van de tijd. Ik voel weinig rust, en ben altijd actief.. ik heb de tv aan, de radio soms ook erbij en ook nog de pc.