Wie kent er gevallen (uit eigen ervaring of directe omgeving) van ooglaseren wat is misgegaan?

Ik ben benieuwd wat er is misgegaan, ik ben er zelf nog steeds huiverig voor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu kunnen mensen dus alleen antwoorden ''ik '' of :'' ik niet''...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mensen zoals jij heb ik nog wat toegevoegd. Ik had gehoopt dat deze toevoeging overbodig zou zijn, maar taalkundig gezien heb je gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''mensen zoals jij?''..ik probeer gewoon aan te geven dat je vraag nogal kort door de bocht is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie weet welk nummer dat is waar ze zingen'' Here comes the''... (Jouw vraag) 'Ik niet'... (Mijn antwoord) Beetje genant hè!

Het beste antwoord

Ik ken twee verhalen. De eerste is een collega van een vriend van me, hij heeft helse hoofdpijnen sinds het laseren en ziet niet scherp, heeft er nog een bril bij.
De andere is een nichtje van mijn schoonzusje, zij heeft een vlek op haar oog, gewoon een zwart gat in haar zicht.

Daarnaast ken ik ook twee verhalen waar het wel goed gegaan is, maar ik durf het zelf niet.

Heb je wel eens nagedacht over nachtlenzen? Die gebruik ik nu. Werkt super. Je doet je lenzen 's nachts voor het slapengaan in en haalt ze uit als je 's morgens opstaat. Gedurende je slaap, knijpen die lenzen je oogbolling op een bepaalde manier samen, waardoor je vervolgens de hele dag gewoon scherp zicht hebt, zonder dat je nog een bril of lenzen nodig hebt.
Bij mij werken ze zelfs zo goed, dat ik zo'n twee nachten per week kan overslaan.
Het is veiliger dan laseren. Als je een dag of drie geen lenzen draagt zijn je ogen weer net zo slecht als voorheen. Bij laseren weten ze nog niet wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Ik blijf bij mijn nachtlenzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mijn buurvrouw moest 2x want de eerste keer was niet helemaal goed gegaan.
bij mij wel trouwens zou het morgen weer doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrees niet,is gewoon super veilig,
zelf nog nooit gehoord van iemand dat het was mis gegaan.
gewoon doen.(er gaat een wereld voor je open)