Is de kans dat je pijn hebt bij de eerste keer seks (vrouw),groter kleiner of maakt het niet uit, als je ouder of jonger bent.(bijv 21 jaar of 13 jaar

Je lichaam is dan volwassener

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik hoop echt niet dat je 13 bent want dat vind ik echt wel jong om aan zoiets te gaan beginnen.
Maar goed, Het gaat erom dat je goed vochtig bent (opgewonden) anders moet je glijmiddel gebruiken zodat het niet pijnlijk wordt. Dan zal het ip niet uitmaken of je 13 of 21 bent.(of 16 of 26)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je seks hebt op je 13 zul je inderdaad wat pijn voelen tegenover je 21 zou zijn.

Het hoeft daarom ook niet een extreme pijn te zijn. Dit hangt van persoon tot persoon af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zal niks uitmaken.
de ingang is niet vanzelf groter als je 21 bent..
het enige wat meer ontwikkeld zijn zijn de bekken. daardoor lijkt het een verwarring wat pijn betreft..
maar de "pijn " is bij ieder persoon ook niet hetzelfde..
er zijn vrouwen die er niks van voelen en er zijn vrouwen die na 2 dagen nog de benen niet tegen elkaar krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 13 is de kans wel groter dat het zeer doet, niet alleen omdat je lichaam dan minder volwassen is, maar ook omdat seks (daarmee bedoel ik ook seks met jezélf, dus vóór de eerste keer seks met een ander) nieuwe is, spannender/enger.

Vanaf (nattevingerwerk, no pun intended) een jaar of 16 zal het niet veel meer uitmaken, mits je al even bezig bent je eigen lichaam te ontdekken, zodat je weet wat je lekker vindt. De eerste keer seks hoeft geen pijn te doen, als je goed ontspannen bent en ruim de tijd neemt voor 'voorspel'. ('Voorspel' vind ik altijd een wonderlijke term, voor mij is dat onderdeel van seks, niet alleen iets dat je ervoor doet om je voor te bereiden.)