waarom gaat naar te lange tijd van opwinding bepaalde delen pijn doen?

ik heb een vriendin en we hebben geen sex. toch knuffelen we veel met elkaar en strelen noem het maar op.
we worden daar allbij opgewonden van. ik ben een man dus je snapt wel wat er bij mij dan gebeurt.
en zo zitten we vaak uren achter elkaar te genieten van elkaar.
toch zit er een nadeel aan. ik krijg op een gegeven moment overgevoeligheid in me ballen me liezen ga ik voelen en soms ook last van me rug. hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen?

Toegevoegd na 1 dag:
ja we zijn verlieft op elkaar willen elkaar niet kwijt en willen geen sex. we willen lekker los met elkaar om kunnen gaan en vooral hele goede vrienden zijn. alleen dat gaat niet zo makkelijk. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.6K
Kimath
13 jaar geleden
mag ik weten wat de reden is dat jullie geen seks hebben?

Het beste antwoord

Dat verschijnsel heet: Blauwe ballen.
Alle info hierover via bijgevoegde bron(nen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als jullie dar echt Uuuren mee bezig zijn, moeten jullie misschien zo nu en dan even een pauze nemen,.
als je echt uren achtereen dat doet is het niet zo gek dat het overgevoelig word allemaal
13 jaar geleden
Alles staat onder spanning, huid, bloedvaten enz. en alles wat te lang onder spanning staat gaat pijn doen.

Een orgasme is het antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een man produceert zaad (in de ballen) en zaadvocht (in de prostaat). Dat is een continu proces. Normaal gesproken wordt zaad en zaadvocht dat niet nodig is, weer opgenomen in het lichaam.

Als een man sexueel opgewonden is, maakt zijn lichaam extra zaad en extra zaadvocht aan - als voorbereiding op de sex.

Wanneer je te vaak en te lang sexueel opgewonden bent, maak je meer zaad en zaadvocht aan dan je lichaam in die korte tijd terug kan opnemen. Het gevolg is dat je ballen en je prostaat overvol raken. Dat geeft pijn, die zelfs kan uitstralen.

De oplossing is: ofwel een paar dagen wachten en in die tijd niet sexueel opgewonden raken; ofwel een zaadlozing. Dat laatste kun je ofwel met je vriendin doen - dat kan ook zonder penetratie, met haar hand kan ze veel voor je doen, ofwel je kunt het zelf doen.

Na de zaadlozing zal de pijn binnen twee tot drie uur wegtrekken.
13 jaar geleden
Ik denk dat het veel beter zou zijn om wel sex te hebben. Dat geeft een gezonde ontlading en het is fijn om daarna de spanning opnieuw op te bouwen. Zo is het ook bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel spanning opbouwt, is het noodzakelijk, om door een ontlading (lees orgasme) die spanning weer te laten verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou,ik denk dat je lekker samen moet batsen,man,want dat geeft volgens mij toch ontlading.Geen wonder dat je last krijgt,want jemig,dat kan je toch niet "ongestraft" uren zo volhouden?ik denk,dat jullie jezelf zo a.h.w. in de weg zitten,maar "voorspel",zeg maar, is natuurlijk,maar tja,dan daarna moet je toch ook je opgebouwde energie Je sperma) kwijt?Óf je kan aan je vriendin vragen waarom zij niet écht sex met je wil,weet je.Misschien heeft ze wel iets vroeger beleefd dat niet leuk was op dat gebied en waar ze dus daardoor een blokkade heeft,zeg maar.