waarom is het voor sommige jongens of mannen zo normaal om sex te hebben met iemand waar ze niks voor voelen?

Waarom is het voor sommige jongens en mannen de gewoonste zaak van de wereld, om met de 1 na de ander in bed te duiken, en dat het vaak mensen zijn voor wie ze geen reet voelen of niet eens aantrekkelijk vinden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (7)

instinct!

Mannen hebben van nature een drang naar voortplanting!
Sommige mannen hebben deze drang heel sterk en zullen van nature uit proberen om zoveel mogelijk nakomelingen te verwekken!

Toegevoegd na 5 minuten:
Vandaag de dag word dit gedrag moeilijk geaccepteerd in onze maatschappij.
Maar dit gedrag vind je niet alleen bij de mens, maar ook bij de dieren!
Het is normaal mannelijk gedrag, maar in de loop der tijd niet meer geaccepteerd!
Een man is dus makkelijk in staat om sex te hebben met een vreemde dame.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste lalatop,
het spijt mj om je te vertellen dat mannen nou eenmaal zo in elkaar zitten,ik wil veroveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je noemt twee zaken, die niet altijd samenhangen.
1. Een man stelt minder eisen t.a.v. de sexpartner
2. Een man gaat met de 1 na de ander het bed in.

m.b.t. 1: ik denk dat het bij veel vrouwen niet anders is, alleen heeft de opvoeding vrouwen geleerd, goed op je doosje te passen
m.b.t. 2: klopt niet in zijn algemeenheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben deze week met 2 meiden naar bed geweest die ik helemaal niet ken.. hoe ik dat gedaan heb is mij een raadsel. want normaal doe ik dit nooit.. ik was nog maar op 1 ding gefixeerd en kon niet meer helder denken..

Het oerinstinct kwam boven. Gedachten op 0 en gaan met die banaan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een groot misverstand dat mannen veel vaker "vreemd"gaan dan vrouwen, alleen vrouwen nemen het een man veel kwalijker, omdat als een vrouw vreemd gaat daar direct "gevoel"bij komt kijken zij kunnen het zich niet voorstellen dat een man enkel en alleen seks om de seks kan hebben.
Dus eigenlijk zouden mannen het de vrouw veel kwalijker moeten nemen, want vaak zit "de liefde"bij de vrouw veel dieper en is de "misstap"eigenlijk veel kwalijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn de hormonen die opspelen.Erg subtiel is het niet, maar zolang de ontvanger uit vrije wil mee in dat bed duikt zal het wel o.k zijn zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo jongens of mannen?Doen vrouwen dit dan niet?Ik ken toch genoeg vrouwen die dit ook doen...is dan puur om hun lust te bedwingen.