waneer is een penis te klein voor sex?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*wanneer
*seks

Het beste antwoord

Een penis is nooit te klein voor seks. De term seks wordt tevaak letterlijk genomen.

Seks betekend letterlijk
1. de splitsing in de geslachten man en vrouw
2. het geslachtsleven en de geslachtsdrift en
3. uitingen hiervan, In bredere zin worden met seksualiteit bepaalde menselijke gevoelens en handelingen van lichamelijke aard gericht op een ander aangeduid, die gepaard gaan met lust en opwinding.
(Wikipedia)

Voor penetratie kan een penis te klein zijn. Maar waar de grens ligt.. Misschien kun je een ruwe schatting maken. Maar ik denk zelf dat het echt te klein wordt als je de bewegingen niet meer kan maken zonder een "vloeper" te maken, ofwel er steeds uitschiet. Naar mijn mening moet je dan zo'n dusdanige kleine penis hebben dat je jezelf niet fatsoenlijk kunt aftrekken. En dan nog wat kleiner.

Maar voor seks zul je nooit een te kleine lul hebben.

En als man hoef je niet onzeker te zijn over je lengte. Dat komt door pornofilms. Ik weet dat ongeveer 90 procent van de vrouwen het niet veel uitmaakt hoe groot je gereedschap is. En vaak is een kleine nog wel lekkerder ook. Die worden tenminste hard :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Kimath
13 jaar geleden
Mooi antwoord! En die grootte zoals in de pornofilms vind ik persoonlijk best eng. Lijkt me erg pijnlijk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Een gemiddelde lengte is een centimertje à 14 of 15. Wat je in pornofilms ziet, zijn vaak de extremen. En zoals thesaltturner al zei, die zijn niet eens hard. Het lijkt me (ik ben geen vrouw, dus geen ervaring) dat je daar dan ook minder van voelt.

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat een penis nooit te klein is voor sex. Je kunt sex op allerlei manieren hebben. Misschien dat 'ie te klein kan zijn voor penetratie, maar dan kun je nog wel een boel andere dingen doen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij het gaatje niet kan bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klein,maar fijn is toch het spreekwoord.het gaat er toch niet om wat je hebt.het gaat er toch om met wat je ermee doet.fijne,lekkere sex hangt niet af van groot,klein,dik of dun.als het maar goed gebeurd,naar ieder zijn zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook + van mij, het gaat erom hoe iemand is, niet hoe hij/zij lichamelijk gevormd is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het doet er allemaal aan toe! Afmeting EN prestatie!! Je verwacht een slurfje geen drukknop!
als je met seks de ekte penetratie bedoeld... de clitorus én de g-spot worden bij een diepgang van 1,5 cm al gestimuleerd. zo diep zit de g-spot. en wanneer een penis te klein is. als het je erom gaat om de vrouw te laten klaarkomen, dan is kleiner dan 1,5 niet voldoende. maar dat komt vast en zeker wel goed bij de meeste mannen. wat ik nog wel is hoor is dat het niet om de lengte maar om de breedte gaat. sowieso als je te diep gaat en je komt bij de baarmoederhalsding uit dan is het veel ste pijnlijk voor de vrouw.

Liever een kleine die steigert dan een grote die weigert!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als t je partner alleen maar kriebelt en je partner er niks van voelt.dus als t te kort is en heel erg dun.lijkt me niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg groot 'gereedschap' kunnen veel vrouwen niet bergen hoor, dan is het of technieken toepassen waardoor meneer niet geheel kan penetreren, of hij moet zich erg inhouden met stoten, of zij lijdt pijn.
Gemiddeld is prima, en gemiddeld houdt ook in: iets meer of iets minder. De 'doorsnee' (fout woord in dit verband) maakt ook veel uit.

En vergis je niet: de slappe staat zegt weinig over de stijve staat, sommige heren hebben een grote slappe piemel, die in stijve staat nauwelijks groter wordt, en sommige heren lijken een kleintje te hebben tot ie stijf wordt.

Bedenk ook: seks is veel meer dan alleen penetratie.

Ik zou liever seks hebben met een man met een kleine penis die bedreven is in veel andere technieken dan met een meneer met een grote penis die er verder niks van bakt. Alleen dat formaat zegt echt zo verschrikkelijk weinig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer ie 2 cm is of kleiner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij jonger is als 14 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je jou fantasie gebruikt is ie niet te klein voor sex .