Wie heeft ervaring met Androskat? En welke dosering gebruik je dan?

Ik gebruik androskat, en in het begin werkte het uitstekend, maar het is nu minder. Kan ik de dosering zonder gevaar verhogen?
Misschien een betere manier van injecteren of op een betere plaats?
Ik ben benieuwd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn huisarts heeft het mij voorgeschreven, maar ik ben niet bij een Uroloog geweest dus ik heb zelf moeten experimenteren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik zou je adviseren toch eens een verwijzing naar een uroloog te vragen, die kan je adviseren.
Nooit zelf doseringen aanpassen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb je de informatie al goed doorgelezen?

http://www.mannenklinieken.nl/androskat-informatie/