waarom bespringen cavia's elkaar niet?

ik heb 2 cavia's en ze bespringen elkaar nooit! dat vind ik best raar... dus weten jullie het misschien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Misschien zijn het 2 mannetjes, of 2 vrouwtjes. Wanneer je ze niet van de geboorte af hebt, kan het zijn dat ze elkaar eerder wel besprongen, om te bepalen wie de leider is van de twee. Daar zijn ze nu uit, en nu bespringen ze elkaar niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zijn ze sexueel nog niet rijp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een homosexueel mannetje en een homosexueel vrouwtje. Is wel heel dikke pech in zo'n hokje en gescheiden van alle andere cavia's van de wereld:-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Jasmijnn;

Misschien is een van de twee wel frigide of impotent. Of zit er een in de m/penopauze. Of zijn ze gewoon op elkaar uitgekeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmmmm ik had er vroeger 3, ( vrouwtjes), en die besprongen elkaar constant!, idd vreemd..