Gewoon omdat sex ook leuk kan zijn?

Natuurlijk kan een man tijdens de sex lachen van de zenuwen, maar meestal gewoon omdat je het naar je zin hebt. En omdat sex leuk is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeet ik bijna nog de op 1 na belangrijkste reden…
Veel sexuele handelingen kunnen enigzins kietelen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet ik bijna nog de op 1 na belangrijkste reden...
Veel sexuele handelingen kunnen enigzins kietelen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was ook mij eerste gedachte. Dat is toch alleen maar goed, als iemand lol kan hebben in bed? Wij lachen soms ook heel wat af, en na acht jaar hebben we echt geen zenuwen meer voor seks met elkaar.
Nou dat is niet alleen voor de man weggelegd. Dat doen vrouwen ook. Ik vroeg eens aan een van ze waarom. "nou, omdat je met kleine sectiestiekem wonderen kan verrichten.". Maar de reden kunne diverse zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het door de bank genomen een lachwekkende bezigheid is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk om samen te lachen in bed en doe niets liever samen met mijn partner. Bij mij komt dit niet door de zenuwen, maar uit liefde voor de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ziet hij voor het eerst je borsten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
genieten van elkaar en ook iets doen en "jij " reageert want als de vrouw ligt te genieten en je kunt het niet horen of zien aan haar dan is het voor de man saai! Maar als de vrouw kreund den ene keer anders dan de andere keer dan weet de man dat het leuk is voor jou en met een lach erbij!
Je niet inhouden van alles laten gaan, laten vloeien, ...

groetjes