Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn vriendin vaker zin heeft?

en als ze het heeft dan heeft ze na haar eigen pleziertje gehad te hebben van tis goed zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Hou gewoon vanhaar, bewonder haar, en straal uit dat je naar haar verlangt, en zet vooral de vuilnisbak op tijd buiten, en plas niet naast de wc, en als je dat doet, ruim het zelf op, net als het bad waar je in hebt gezeten, maak dat zelf schoon!!
Een keer boodschappen doen helpt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
frenkie, waarom stel je de vraag wat je moet doen als je tóch reageert dat je alles al goed doet?

Andere antwoorden (14)

Verleid haar.. Zorg voor romantiek en wil er niet gelijk in. Daarnaast is het altijd goed om te weten waarom ze niet zo vaak zin heeft als jij. Wellicht heeft ze wel stress of wat dan ook. Een gesprek is nooit weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom Frenkie, bedenk eens wat nieuws, wees romantisch en creatief, verwen haar, zeg dat ze mooi is.
Probeer eens wat afwisseling aan te brengen, nieuwe standjes, speeltjes, d'r is zoveel wat je kan bedenken!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is al heel lang bekend, dat niet iedereen altijd evenveel zin heeft in seks. Er zijn mensen die er niet zoveel behoefte aan hebben. Voor de rest, zie de andere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer wat meer andere ontspannen / leuke dingen met haar samen te doen.
ga lekker uit eten., ga naar iets leuks. en zorg dat jullie allebei lekker ontspannen zijn.
Misschien is de druk voor haar te groot omdat jij elke keer sex wil en zij niet.

Doe eens wat ontspannender en dan heeft zij misschien ook meer zin omdat de druk dan wat weg is. nu heft ze elke keer het gevoel dat het even moet omdat jij dat wil.

Zorg dat zij weer zin krijgt, en probeer anders eens iets anders. verras haar met een klein cadeautje of iets lekkers.
13 jaar geleden
Als je al veel hebt geprobeerd is praten denk ik heel belangrijk. En ik zou wat meer afwisseling in jullie seksleven proberen. Maar het is ook belangrijk om te weten hoe vaak jij wilt en hoe vaak zij. Neem jij altijd het initiatief of zij ook wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga achter slagroom en smeltchocolade (geen warm, tenzij dat je voor harde sex bent thaha) ;-b de rest weet je wel al. Zorg gewoon dat u genoeg variatie hebt in uw sex leven messchien is ze het bui heeldetijd de zelfde standjes te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach..praten..praten..ze is gewoon egoïstisch en laat jou stikken met je "frustratie" .
Wees een vent en het (jouw) heft zelf in handen en zoek het bij een ander.
Moralistisch gezien stuit je waarschijnlijk op een hoop tegenstand (och..och..) so what?
Als zij zich zo mag gedragen mag jij het ook en alles is weer in balans.
Niet te moeilijk over doen dus en lak hebben aan wat "die anderen" ervan vinden.
Je bent toch geen machine met een aan/uit knop of wel soms.

Toegevoegd na 14 uur:
:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Negeer je eigen sexdrift.Welicht laat jij je vriendin vaak merken dat je het problematisch vindt dat zij minder zin in sex heeft.Als je er telkens over blijft zeuren zal dat niet veranderen.Als zij zin heeft,komt ze vanzelf naar jou.Heb jij zin,en je weet,je vriendin absoluut niet...trek je terug en "doe het zelf",m.a.w.,ga lekker masturberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede raad, volgens mij wordt er vaak veel te moeilijk gedaan over jezelf bevredigen als je partner een keer geen zin heeft. Dat hele idee dat je altijd tegelijkertijd zin moet hebben, en dan liefst ook nog dezelfde soort zin, dat is toch zowat bovenmenselijk om van iemand te verwachten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ingrid...100% gelijk.Wat is er mis mee,om jezelf te behelpen?Moet alleen niet zo zijn dat je het liever alleen doet met jezelf dan met je partner.
maak er meer werk van ,mijn ex was altijd binnen 5-10 minuten klaar,draaide zich om en lag te snurken.voor ons vrouwen is dat te kort en gebeurt dat vaak dan ontneemt het je lust in vrijen.praat er over misschien is ze gewoon droog en wil wel ,maar durft niet te zeggen dat het pijnlijk is.laat merken dat je de seks voor haar doet en niet voor je eigen plezier,leer haar lichaam goed kennen,ik kom alleen klaar als clitoris gestimuleerd wordt liefs door tong,penetratie is voor vrouwen minder gevoelig.zorg eerst dat zij klaarkomt dan weet ze ook dat je het voor haar doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwijg erover en laat haar zelf eens het initiatief nemen
vraag eens wat zei leuk vind of hoe ze het leuker zou vinden zonder kritiek te geven en doe het dan ook
praat met haar en zeur er niet over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een leuke avond van, romantisch filmpje, en geef haar een erotische massage. Dan komt de zin zo terug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even een wedervraag: wat doe je zelf als je met haar vrijt? een vrouw vind het vaak fijn om ook eens lekker verwend te worden... een massage met een lekkere olie bijvoorbeeld of speel eens wat met fruit, ga daar beneden op onderzoek uit en kijk waar ze lichamelijk op reageert... en ook tijdens de daad zelf: stel het zo lang mogelijk uit... steeds als je een orgasme op voelt komen, trek je balzak dan naar beneden of knijp even in je eikel.. dan zakt het af... daarna ga je langzama verder... langzaam kan namelijk ERG sensueel zijn!!! plaag haar... maak het spannend... blinddoek haar en bewerk haar daar beneden met een mango die rijp is bijvoorbeeld :) ik noem maar wat... google er eens op... vast zat ideeen te vinden.... en ook na de daad, laat haar even in je armen liggen., knuffel nog wat... drink een wijntje...

nah als ze dan NOG een kouwe kikker blijft dan is er echt iets niet pluis in jullie relatie... dan wordt het hoog tijd om erover te praten... nja en dan kan er van alles mis zijn... das dan weer een andere vraag... sterkte ermee ;-) dat wat ik allemaal omschrijf kan zij natuurlijk ook bij jou doen... en de tijd nemen!!!! voorspel is zo belangrijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewenning oftewel de gewoonte is vaak de doodsteek binnen vele relaties. Wees beiden creatief en doe niet steeds hetzelfde. Afwisseling en eerlijkheid zijn de beste medicijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer de dingen te vinden in de sex waar zij van geniet en terwijl je dat merkt geef je ook aan wat jij fijn vindt... Zorg dat je samen tegelijk geniet nog voor het ne ken... Dan kan je een goede opbouw maken...

Het kan ook zijn dat het andere dingen zijn die doorwerken op haar lust... Stress, of vermoeidheid... Vraag haar eens of ze moe is en geef ze die massage zonder er nu iets voor terug te krijgen...

Heb je het gevoel dat ze echt niet meer en alleen voor zichzelf gaat en jouw dus onbevredigd achterlaat... Met frustraties... Ik zou me dan af gaan vragen of je daar mee wil en kan blijven leven.. Succes