Hoevaak denken mensen dagelijks aan seks?

En is er een verschil in mannen en vrouwen en is er een verschil of je jonger of ouder bent?
Ik betrap mezelf erop dat ik best wel vaak aan seks denk en ik vroeg me af of dat aan mij ligt of dat alle mensen veel eraan denken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Volgens de statistieken gemiddeld:
Mannen 30 keer
Vrouwen 4 keer
Maar de gedachten van mannen en vrouwen verschillen wel heel erg van elkaar!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat is voor iedereen verschillend. Ik zelf een keer per dag heeeel lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puur persoonlijk ook maar 1 keer.
Vanaf dat ik opsta totdat ik ga slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen is het zo, dat mannen vaker aan seks denken dan vrouwen. Jongeren denken vaker aan seks dan ouderen.
Jij bent volkomen normaal, hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is voor iedereen elke dag weer anders.
Je hebt mannen die er de hele dag alleen maar aan denken. Maar je hebt ook wel vrouwen die er de hele dag aan denken.
En hoe vaak dat is daar is niet echt een betrouwbaar gemiddelde van. Er zijn wel eens onderzoeken naar geweest waarvan je de antwoorden en uitslagen kon na lezen in bij voorbeeld de Panorama of Flair of Aktueel ofzo , maar ook al stonden die uitslagen in de bladen , dan nog is het niet met zekerheid te zeggen dat het ook allemaal klopt omdat lang niet iedereen daar even open en eerlijk over is.
Maar als je t mij vraagt denken de meeste mensen vanaf het moment dat ze ongeveer weten wat het in houd er aan.
En hoe vaak dat dan is tja..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat iedereen,vrouw of man,wel een paar keer per dag aan sex denkt.Ik persoonlijk denk eigenlijk altijd wel aan sex,ik fantaseer er ook veel over.Vrienden noemen me dan ook "sexverslaafd",maar so what,het is een prettige verslaving.Maar eraan denken of fantaseren wil niet zeggen dat ik ook altijd sex wil.Nicht immer,aber immer öfter,haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik niet hoor, echt niet. Soms wel, maar zeker niet dagelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je niet sexverslaafd noemen Ingrid,maar dat je ontzettend geniet van sex dat weet ik wel,hahaha.Je weet wat je lekker vindt,en dat laat je horen.Daarom ben je ook mijn favo chatmaatje.
De meeste mensen denken wel meerdere keren per dag aan seks , bijv. bij het zien van een leuke man of vrouw , die met het warme weer wat schaarser gekleed gaat , of als er in een groep over gepraat wordt . Uitzonderingen daar gelaten ervaar ik dat dit niet leeftijds gebonden is en ook de ouderen dit nog graag zien en mogen horen , bij zowel mannen als vrouwen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk persoon verschilt, maar ik sta er mee op en ga ermee naar bed :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen denken aan seks bij alles en nog wat, vanaf jonge leeftijd en tot ver in hun leven. Daar is niks geks aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat iedereen elke dag aan seks denkt, je ziet het ook overal: op tv, je leest erover, hoort het op de radio en dan nog al die prikkels van stukjes blote huid die je constant ziet op straat, niet verwonderlijk dat we er vaak mee bezig zijn
ik zou me er geen zorgen over maken, je bent normaal;)