Aan mensen is dit verboden op grond van schending van de eerbaarheid.

Aan dieren wordt het wèl toegestaan..

Dus zijn er tòch bepaalde zaken die je hond wèl mag..maar jij niet..haha.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook proberen het half legaal te maken..door je hondje voor die gelegenheid even te 'nemen' Misschien kom je er dàn met een waarschuwing van af, haha. Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gadverdamme Ton!

Andere antwoorden (3)

In Nederland niet, en waarschijnlijk in heel europa niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan vallen onder het volgende artikel:
Schennis van de eerbaarheid (Art. 239 Strafrecht)

Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid

* op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
* op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;
* op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
13 jaar geleden
... gewoon zorgen dat je geen toeschouwers hebt. sommige agenten zien er ook de humor, uitdaging, en genot wel van in en zien het door de vingers zodat het bij n waarschuwing blijft. have fun! :)