Met welke leuke en simpele dingetjes of trucjes verras je je partner in bed?

gewoon nieuwsgierig of iemand nog leuke suggesties heeft. bijv. pijpen met een fisherman's friend achter je kiezen, ijsklontje inbrengen voor penetratie, etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Ik heb het weleens gedaan op muziek van Tsjaikovski (van dat bombastische klassieke muziek)...helemaal te gek!!
En het geluid lekker hard zetten hè.
Zijn 1812 overture (finale) is perfect voor "a wild ride!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Probeer het eens met..gewoon jezelf helemaal geven..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roep de naam van je ex als je bezig bent, reken maar dat je dan de boel verast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
streel met een veertje/pluimpje zijn hele lichaam...
geef n massage met een massagekaars!
eet iets lekkers van zijn buik...
verras hem in zijn slaap, kijken of hij wakker is te krijgen voor je zaligheid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een flesje Champagne geeft soms 'bruisende' resultaten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ervaring; mannen geilen op wat ze niet gewend zijn. dus, ben je een lief preuts engeltje, zet je er dan overheen, kleed jezelf ordinair, maak je zwaar op, neem initiatief, en verleg je grenzen. ben je al 'ruig', trek dan een schooluniformpje of babydoll aan, twee staartjes in je haar, en laat hem voelen dat hij de baas is. dit alles natuurlijk uit vrouwelijk oogpunt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd erg leuk om het initiatief volledig bij jou te laten. Ga op hem zitten als hij ligt en ga hem langzaam zoenen. Als hij zijn handen opp je kont wil leggen of ergens anders zeg je op een leuke manier dat dat niet mag. Doe erg rustig aan en hij mag alleen maar liggen met zijn handen langs zijn lichaam. Kleed je langzaam uit en raak alles aan behalve zijn vital parts zeg maar. Als je dit na een kwartier pas doet doe dit dan erg voorzichtig. Hij zal gek van verlangen worden en onwijs opgewonden. Zeker als hij normaal de touwtjes in handen heeft dan krijgt hij zoveel zin dat de sex daarna geweldig is (tenminste bij mij wel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Tulips;

Elkaar zacht vastbinden en/of blinddoeken met sjaaltjes kan hele leuke effecten opleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk eens aan de term gewenning wat iedere relatie kapot maakt. Alles is dan normaal en gewoon. Men mist de creativiteit naar elkaar toe en weet vaak niet wat de interesses van en naar elkaar toe zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je bezig bent in bed zeggen dat je vreemd gegaan bent,levert gegarandeerd rodeo sex op,je partner stijgert en bokt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ijsklontje INBRENGEN raad ik je af...serieus,krijg je spijt van.Wil je je man gek maken,speel met zijn anus.Wrijf er zachtjes over met een natte vinger en ga er een stukje met die vinger in.Ga zover tot je zijn prostaat voelt,en speel daarmee...gegarandeerd dat je een reactie krijgt.Wil je nog een stapje verder gaan,bespeel zijn anus met je tong.
Doe gewoon eens andere dingen dan die je normaal gesproken in bed doet en vertel hem jouw'n sexfantasie.Laat hem ook zijn vertellen.Helpt dit allemaal niet,dan vraag hem eens wat hij wil.
Succes.