kun je de kleur van sperma manipuleren?

kun je de kleur van sperma manipuleren? Ik bedoel dan bij afscheiding van het lichaam dus niet achteraf, blauw of groen bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan? Als je vriendin zwanger raakt een smurf ter wereld brengen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whaha geniale vraag ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets uiteraard raytje... je lijkt me trouwens wel een expert in het beantwoorden van deze vraag dus XD Maar heeft vraagsteller al gedacht aan oranje? Daar maak je momenteel waarschijnlijk helemaal de blits mee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heeft hij een blauwe muur in huis en wil hij die zelf bijspuiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ergens moet dat mooie blauwe kleurtje van jou toch vandaan komen?

Het beste antwoord

Ha, die Wolgen;

Nee, in feite kan dat niet echt. Weliswaar zijn er lichte kleurnuances mogelijk, maar het zijn in feite allemaal schakeringen van wit tot geel. En omdat kleurstoffen als ontlasting worden afgevoerd zullen deze vrijwel nooit of misschien sterk vertraagd en verdund de prostaat bereiken. Duidelijke verkleuring van sperma of prostaatvocht heeft eigenlijk altijd een invloed van buiten af. Denk daarbij aan een druppeltje bloed of het effect van prostaatmedicatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben er vanuit gegaan dat je met manipuleren bedoelt bewust handelen om die verkleuring te bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan. De kleur is oa afhankelijk van je eten & drinken de dagen ervoor. Ik heb echter geen idee wat je moet eten voor welke kleur. Weet ook niet waarom je het zou willen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een man heel veel ananas eet, wordt zijn sperma gelig. Niet neongeel ofzo, maar je ziet het wel. (En je proeft het ook trouwens). Voor rood sperma kun je aan rode bieten denken, voor groen aan pesto enz enz. Let wel, een man moet er HEEL ERG VEEL van eten voor het effect heeft. Dus tegen de tijd dat zijn sperma verkleurt heeft hij waarschijnlijk ook buikpijn van alle bietjes/ananas/pesto ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mij nog nooit opgevallen eerlijk gezegd en ik heb er nog nooit van gehoord dat eten je kleur beinvloed.
Wel de doorzichtigheid, maar dat is meer naarmate je het opspaard zeg maar, hoe lager er tussen hoe dikker het wordt tot op zekere hoogte.
De smaak kan wel worden beinvloed, maar zoals iemand net zei dat het naar annanas kan gaan smaken lijkt mij sterk. Ook rode sperma van bietjes vind ik vreemd, je urine wordt wel rood hiervan maar dat is je ontlasting en geen sperma. Lijkt mij een broodje aap verhaal.