Hoe kan je een ingedut sexleven weer oppeppen? Wie heeft leuke tips?

Als je dus wel een vaste partner hebt, maar er is weinig actie tussen de lakens....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alle actie tussen de lakens moet, dan snap ik wel waarom jou sexleven een oppepper wil. Toegevoegd na 2 minuten:
Voor de slimmeriken die het niet meteen snapten, het hoeft dus niet exclusief tussen de lakens gebeuren, dat is wellicht de oppepper.

Het beste antwoord

Doe eens anders dan anders.
1. Als je partner altijd het initiatief neemt... draai dit om.
2. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een 'geheime' fantasie, bespreek die eens en voer het uit als je dit beiden wilt.
3. Verwelkom je partner thuis met slechts een schort om terwijl je een heerlijke maaltijd kookt. (als er kinderen zijn... die mogen vast wel een keertje ergens logeren) Laat tijdens het eten je voeten alvast aan het voorspel beginnen.
4. Spreek af in een bar o.i.d. en doe alsof je elkaar nog niet kent.
5. Verzin een rollenspel.
6. PRAAT!!! Soms doen mensen altijd maar hetzelfde omdat ze denken dat het zo wel goed is.
7. Verlaat het bed en doe het eens ergens anders. Van mijn part achter in de auto.
8. Gebruik je fantasie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, vooral die met die voeten! Straks begin je iets te hard.. Auw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahha ja weg voet..
heej waar is je voet....oeps
hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je het eten ook niet te pittig maken... *lol*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ momenteel spreekt die met het schort me het meest aan, lekker koel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx voor de tips, daar kan ik wel even mee vooruit. Het beste antwood voor jou!

Andere antwoorden (6)

Ha, die Eefst;

Speel eens een spel met elkaar: doe bijvoorbeeld allebei alsof je partner een ander is waarmee je vreemd gaat en die je helemaal opnieuw moet zien te verleiden, met 'blind' date en al. Of het effect blijvend is valt nog te bezien, maar je hebt op zijn minst één spannende avond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja vervelend maar hoop is er
een leuk en spannend lingerie setje altijd gewild..
het een keer ergens anders doen dan standaard in bed..
lekker onder de douche..
strippokeren..
massage olie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees vooral niet te braaf...hou stouter, hoe lekkerder, hoe leuker...
Mijn 'lover' heeft een baan, waarin hij de eindverantwoordelijke is van een team, en de eerste keer dat ik hem blinddoekte en met z'n keurige dasje vastbond, en hij dus helemaal nergens invloed op had, was voor ons allebei een belevenis, vooral, omdat hij zelfs niets anders kon doen dan vragen of ik iets wilde versnellen e.d. - ik kon hem dus heerlijk plagen door het allemaal nét ietsje langzamer te doen dan hij het sexspel wilde laten gaan.

Wat ook goed werkt : er zijn speciale sites voor vrouwenporno's : dus met een beetje verhaal erin, waar niet alleen maar zo veel mogelijk standjes en veel anaal gebeuren in is. Die samen bekijken garandeert een spetterende avond.

En het lijkt zo kinky en afgezaagd, maar het zijn juist die kleine dingetjes, die het voor vele mensen leuk gemaakt hebben : dus waarom niet geprobeerd??
Vlak vóór je bij een zakendiner aanschuift, fluisteren dat je vergeten bent je slipje aan te trekken. Onder je gemakkelijke joggingpak een spannend setje aantrekken, inclusief jarretels en naadkousen, en heel onschuldig gezellig tegen hem aankruipen op de bank bij CSI of Paul&Witteman.

Je zult merken, dat je bij het plannen van stoute verrassinkjes zélf al heel anders tegen de komende avond aankijkt. En als hij met stoute plannetjes komt, sta er open tegenover : je kent je eigen sexualiteit vaak eigenlijk heel weinig. Laat hem zijn gang gaan met zijn scheermesje, als hij daar opeens mee komt - je hebt niets te verliezen...en je ziet er (misschien...) opeens helemaal 'nieuw' uit voor hem.

Want dat helpt het beste tegen ingedut zijn : verrassingen, en elkaar weer eens helemaal nieuw en een beetje onbekend (=spannend) zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of maak een spannende foto van jezelf en zet die op z'n computerachtergrond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop wat nieuwe spannende lingerie en een lekker parfummetje. Kook iets lekkers maar lichts, kaarsje aan, wijntje erbij. Eten serveren met een duster aan over je nieuwe outfitje. Na het eten duster uit voordat hij op de bank kan zakken met de afstandsbediening in z'n hand, of richting computer verdwijnt.
13 jaar geleden
Wat bij ons geweldig heeft geholpen is een workshop van een weekend waarin je handvaten krijgt om het spirituele contact en verbinding met de ander te versterken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas ik heb een anti spirituele partner....