Penis snel slap, hoe verhelp ik dat?

Ik ben een 18 jarige jongen en heb al een paar maanden een relatie. Het probleem is het houden van een stijve penis met voorspel is die wel hard maar nog niet 100% en mijn penis word steeds minder hard tijdens de seks. En meestal na het klaar komen werkt i bijna helemaal niet meer.

een jaar geleden
3.6K
tinus1969
een jaar geleden
Dat het na t klaarkomen niet meer werkt is normaal.
Ritsuka
een jaar geleden
Je kunt van positie wisselen of even pauzeren en bij haar met de vingers bezig gaan om het langer vol te kunnen houden tot klaarkomen.
Cryofiel
een jaar geleden
Eerst een paar vragen.

- Kun je, ondanks de minder harde penis, wel gewoon doorgaan met de seks, of is hij daar uiteindelijk te slap voor?

- Heb je vroeger veel, en/of hard, gemasturbeerd?

- Heb je het idee dat je bij de seks iets 'moet', en/of dat je een soort plicht hebt te 'presteren'? Zo ja, komt dat idee vanuit jezelf, of (direct of indirect) vanuit je partner?

- Komt de seks op een voor jou geschikt moment? Dus, even een simpel voorbeeld, niet op een avond waarop het eigenlijk al veel te laat is geworden terwijl je morgen vroeg op moet voor een belangrijk examen, en je eigenlijk alleen maar wilt slapen?

Misschien geeft het nadenken over deze vragen jou zelf al een idee over de mogelijke oorzaken en wat je eraan zou kunnen doen. En anders helpen jouw antwoorden ons bij het meedenken.
Castle
een jaar geleden
Heb je tijdens de daad een bepaalde angst in het achterhoofd bijvoorbeeld bang om niet te kunnen presteren? Als je namelijk steeds bang zou zijn voor een slappe penis zou dit uiteindelijk ook een resultaat kunnen zijn. Dat je na het klaarkomen niet meer stijf is is normaal. Je hebt een oplaadtijd nodig. Die verschilt ook bij iedereen. Misschien dat een sessie met een seksuoloog ook wat kan helpen.
Ritsuka
een jaar geleden
Heel goed verhaal Cryofiel!
steid
een jaar geleden
Ik ben 22 en ik heb/had precies hetzelfde als dat jij hebt. Ik denk dat het misschien net als mij mentaal ligt. Wat geholpen heeft zijn kegel oefeningen op advies van de uroloog.

Antwoorden (1)

Met Viagra kun je voor een harde/stijve penis zorgen.
een jaar geleden