Kan je problemen krijgen als je teveel klaar komt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee, dat kan in principe geen kwaad. Je schrijft "teveel". Wat bedoel je daarmee? Teveel duidt op overmaat.Of bedoel je "vaak".

Antwoorden (2)

Ne, TE veel kan niet. Je lichaam weigert op een gegeven moment. (Wat noem jij te veel?)
3 jaar geleden
Als jouw vraag erop doelt dat het een verslaving aan het worden is, dan kan dat heel goed tot problemen leiden. Dan wordt jouw leven namelijk zo door die drang in beslag genomen dat je contact met familie en vrienden verliest. Zowel lichamelijk als emotioneel zal een steeds grotere ongevoeligheid gaan optreden. En je studie- of arbeidsloopbaan kan er ernstige schade door oplopen.