Als ik probeer te masturberen, dan krijg ik een spontane kramp en kom ik niet klaar. Hoe kan dit anders doen?

Ik heb meerdere keren geprobeerd om te voorkomen van kramp tijdens het masturberen. Ook veel gezocht op internet of het misschien iets kan zijn. Ik heb nu al anderhalf jaar een relatie en we proberen het wel steeds en ook op verschillende manieren, maar elke keer krijg ik die stomme kramp in mijn benen, maar ook mijn billen en buik (ook de hand/arm als ik die gebruik). In het begin voelt het lekker en heb ik wel een gevoel dat het komt, met de tintelingen en dat ik nat ben. Maar verder kom ik niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen kramp krijg als ik zelf probeer te masturberen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
6.4K
Ritsuka
3 jaar geleden
Je bent een vrouw volgens je profiel, heb je al eens een vibrator geprobeerd?

Antwoorden (1)

Door het masturberen span je sommige spieren flink aan (bovenbenen, kuiten, voeten, handen). Dat kan uiteindelijk leiden tot kramp. Dan is het idd niet prettig meer. Probeer eerst een relaxte houding te vinden en tijd te nemen. Soms even stoppen. Gebruik van sommige medicijnen kunnen ook helpen kramp te krijgen. Soms gebrek aan magnesium