Kan je seks hebben als je een strakke voorhuid om je penis hebt?

Ik ben niet besneden. Ik krijg mijn voorhuid niet goed naar achter. Maakt dat uit met seks?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit klinkt als phimosis/fimosis. Ga langs je huisarts, dan krijg je er hoogstwaarschijnlijk zalf voor die je op je penis smeert om je voorhuid wijder te maken. Mocht dit niet helpen dan zul je een doorverwijzing krijgen naar de uroloog die je middels een kleine ingreep verder kan helpen.

Antwoorden (1)

Met een strakke voorhuid kan je wel seks hebben, maar het kan pijnlijk zijn. Bovendien heb je kans op ziekte(s) als er vuil blijft zitten tussen de voorhuid en de eikelrand. Als ik je een advies mag geven, ga er dan eens met je huisarts over praten. Schaam je niet, je bent niet de enige met dit probleem.