Kan je zwanger worden van droge seks?

Oke ik heb dus laatst ( vorige week vrijdag) droge seks gehad met mijn vriend, I know best raar maarja we zijn niet in voor de “ echte” seks (religieuze redenen) in iedergeval ik had een thermolegging aan en en een onderbroek en hij een broek maar zijn rits/gulp was wel open in iedergeval 30 min later ofzo kwam hij soort van klaar ofzo en ik ook tenmisnte ik weet rniet het werd gewoon heel nat, zijn ondergoed was nat & mijn legging en onderbroek ook ( ook van mezelf gwn) toen WR dat voelde had ik eigenlijk gelijk met een tissue die natheid wegeveegd.... maar nu is mijn vraag kan ik hiervan zwanger raken en oja heel belangerijke is heeeel toevallig ook dat het in me vruchtbare dagen gebeurde

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
12.9K
Ritsuka
5 jaar geleden
Zorg alsjeblieft dat je aan de pil gaat of zo, voordat je ineens zwanger bent door dit gerotzooi

Antwoorden (4)

De kans dat je hiervan zwanger raakt, zoals jij het beschrijft,is niet groot.
Maar helemaal uitgesloten is het ook niet.
Zaadcellen kunnen best wel een tijdje overleven, en je hebt er maar één nodig die de baarmoeder bereikt.
Kortom: ik zou me er geen zorgen over maken, maar de volgende keer wel wat voorzichtiger zijn. Condooms geruiken misschien?
5 jaar geleden
Die kans is groot genoeg om een Morning After Pil te slikken (als dat nog zinnig is).
Raadpleeg arts of apotheker.
Dat is beter dan dat je om (religieuze) redenen abortus moet ondergaan.
Raadpleeg desnoods de artsenpost of de nacht apotheek. NU.
Toegevoegd op 26 november 2018 20:16: tekst
5 jaar geleden
Bij de situatie die je beschrijft is er een barrière van drie kledinglagen. De kans dat je hierdoor zwanger raakt is nihil.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In deze situatie zoals jij beschrijft (je had een thermolegging én een onderbroek aan), kan je echt niet zwanger worden. Dus wees gerust. Die zaadcellen gaan never nooit je baarmoeder bereiken. Wat ik me eerder afvraag is waarom je niet weet of jij bent klaargekomen, dat gevoel is namelijk echt niet te missen. Maar maak je geen zorgen over een zwangerschap, als alles is gegaan zoals je hebt omschreven. Op deze manier kan je echt niet zwanger worden.