Als ik masterbeerop het toilet en ik maak daarna alles schoon, wat ik niet voor 100% weet kan iemand ander dan nog daarvan zwanger worden?

Het is al een kwartier geleden ongeveer.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Nee. Dat kan zeker niet. De sperma moet bij de vrouw echt er in komen, Hier raakt ze het alleen aan. Als je op een mannelijke wc zat kan an dat natuurlijk helemaal niet. Hopelijk heb je hier wat aan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt, ik zat op een wc voor mannen en vrouwen, ik had al gelezen dat sperma cellen max. 5 minuten leven. In ieder geval erg bedankt.