Kan je zwanger worden zonder seks te hebben?

Kan je op een of andere manier zwanger raken zonder ooit seks te hebben gehad of ooit een penis heb aangeraakt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.2K
TurfGraver
6 jaar geleden
KI
Kunstmatige inseminatie
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En dat is?
Erna55
6 jaar geleden
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kunstmatige_inseminatie
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ah zo, nee dat bedoel ik niet. Ik wil bijvoorbeeld niet zwanger raken, maar ik heb ook nog nooit seks gehad of ooit een penis aangeraakt (bijvoorbeeld) kan je dan nog op een of andere manier zwanger raken?
Erna55
6 jaar geleden
Kijk hier eens voor seksuele voorlichting.
https://www.schooltv.nl/video/voortplanting-van-vrijen-tot-geboorte/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is zo 2018 jaar geleden gebeurd.
Maar het is uiterst zeldzaam en eigenlijk een wonder als het gebeurt Het is beschreven jaren later in bekend boek
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ga er maar van uit dat als je geen seks hebt en geen bevruchting wilt, dan kan je niet zwanger raken. Sperma moet namelijk in de vagina gespoten worden en sperma overleeft gemiddeld 5 minuten.

Antwoorden (3)

Kunstmatige inseminatie
https://www.mamaenzo.nl/zwanger-worden/moeilijk-zwanger-worden/kunstmatige-inseminatie-ki

Of als je christelijk bent zijn er andere manieren
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke, bedankt voor je reactie.
Maar als je nog nooit seks hebt gehad kan je dus niet zwanger worden? Een vriendin van mij heeft nooit seks gehad maar denkt dat ze zwanger is en toch ook weer niet. Ze heeft nooit seks gehad kan het op een of andere manier toch dat ze zwanger is geworden. Zo bedoel ik mijn vraag, ze wil niet zwanger worden.
Amadea
6 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Misschien dat door ondergewicht of stress haar menstruatie uitblijft, dat ze op dit idee is gekomen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dit kan inderdaad niet
Erna55
6 jaar geleden
Hebben jij of je vriendin dan geen seksuele voorlichting gehad ?
Wanneer ze denkt dat ze zwanger is dan liegt ze dat ze geen seks heeft gehad.
Middels I.V.F. Ofwel reageerbuisbevruchting, bevruchting buiten het lichaam.
6 jaar geleden
Ja dat kan, dat heet onbevlekte ontvangenis.