Ik heb gisteren sounding geprobeerd, maar nadat ik het voorwerp eruit haalde zat er wat bloed bovenaan mijn plasbuis. wat is het? Wat moet ik doen?

Ik heb gisteren voor het eerst sounding geprobeerd, nadat ik het voorwerp (een pen) eruit haalde. Zat er wat bloed bovenaan bij mijn plasbuis. Was ook niet handig om te doen maar ik was benieuwd hoe het voelde. Maar ik denk dat ik een wondje in mijn plasbuis heb ofzo en plassen geeft ook een wat irriterend gevoel. Is het trouwens ernstig?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
39.2K
Amadea
6 jaar geleden
Dus jij dacht dat je geluid kon produceren als je een pen in jouw fluit zou stoppen?
Ritsuka
6 jaar geleden
Een pen is niet bedoeld voor dat soort praktijken. Haal iets wat hiervoor bedoeld is bij een seksshop als je dit wilt doen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Een pen is niet echt het ideale voorwerp om het te proberen. Beter is een hard metalen of rubber zachte sounding te gebuiken met daarbij een glijmiddel op waterbasis.
Zorg er ook voor dat de voorwerpen ontsmet worden voor en na het gebruik.
In de handel zijn diverse modellen en soundings te verkrijgen die jou dit genot veilig kunnen bezorgen. De diepte hangt van je eigen gevoel af en ook van het type sounding dat je gebruikt. Nadien kan er altijd wat irritatie optreden maar dit gaat wel over.
Water drinken en plassen is ook de boodschap bij dit gebruik.
En als er inderdaad verder bloedverlies is toch beter contact opnemen met een dokter.

Het beste antwoord

Ik weet niet wat voor voorwerp je gebruikt hebt en of dat scherp was of niet.
Glijmiddel op waterbasis is aan te raden bij sounding.
Kijk het even een dagje aan en hou de kleur van je urine in de gaten.
Vermoedelijk zal het snel genezen en heb je over een dag nergens last meer van.
Mocht je nou morgen of overmorgen nog steeds last hebben is het wel raadzaam om naar de huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Een pen, staat vermeld in de toelichting. Niet echt handig van de vraagsteller gezien het feit dat er hiervoor speciale seksspeeltjes (blijken te) worden gemaakt en verkocht.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt, het probleem is inmiddels verholpen. Ik heb nergens meer last van maar ga het nooit meer herhalen.

Andere antwoorden (2)

In urine zitten geen bacteriën.
Dus de kans dat de wond gaat ontsteken is klein.

Ik zou zoveel mogelijk water drinken als mogelijk, zodat je veel moet plassen
en de wond regelmatig wordt schoon gespoeld.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, het probleem is inmiddels verholpen, ik heb nergens meer last van.
Het is idd. niet zo vreemd dat er wat bloed aan je sound zit. Je plasbuis is er natuurlijk eigenlijk niet voor gemaakt om er iets in te steken. De binnenkant van je plasbuis is erg kwetsbaar en omdat er (na de kleine s-bocht in de eikel) er wat dieper naar binnen nog een paar bochten in zitten, is een beschadiging snel gemaakt. Je zou met een rubber fietsventiel slangetje aan een injectie spuitje van tevoren wat glijmiddel in je plasbuis kunnen spuiten. Dat maakt het van binnen lekker glad, en verder voorzichtig zijn! Niets forceren en steeds wat verder en weer wat terug tot je bent waar je wezen wil, dichtbij of ietsje in je prostaat.
En idd. Na afloop veel drinken en veel plassen! Maar dat kan in het begin best zeer doen. Het hoort er allemaal bij!
Geniet ervan!