Wordt de penis gewassen in pornofilms?

Vaak zie je in een pornofilm dat de man zijn penis anaal inbrengt bij de vrouw en daarna wordt die man oraal bevredigd .
Zou de penis gewassen worden in tussentijd ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.3K
Amadea
7 jaar geleden
Als er érgens hygiënisch gewerkt wordt dan zal het op zo'n set zijn. Want ze willen de acteurs natuurlijk niet kwijtraken aan aids of andere soa's.
Castle
7 jaar geleden
Normaal gesproken gaan ze door in de scene. Het liefst zo min mogelijk stoppen. De actrices/acteurs kunnen aangeven welke zaken ze wel willen doen en welke niet.

Antwoorden (1)

Nee. Althans niet tijdens/tussen een scene, de dames (of heren) hebben hun poepert helemaal schoongespoeld met een klysma, dus als het goed is komt de penis er ook weer zonder bruine stukjes uit. Als het goed is....

De term is overigens rapid ATM (Ass to Mouth), niet te verwarren met een pinautomaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord
Wel een vieze gedachte
Cryofiel
7 jaar geleden
MrTomaat, goed antwoord - maar ik ben heel benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaren van research.