Kan het dat een vrouw elke morgen wakker wordt met een zeer vochtig geslachtsorgaan?

Zoals dat mannen een harde piemel hebben 's morgens? Is dat ook gebruikelijk bij vrouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K

Antwoorden (8)

Volgens mij niet. Hoewel het natuurlijk per persoon anders kan zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan een enkele keer voorkomen, vrouwen dromen ook wel eens erotisch maar het is echt niet elke morgen zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.

Dat mannen in de regel 's morgens een erectie hebben (of kunnen hebben) komt door het simpele feit dat ze 's nachts meermalen een erectie hebben. De beste methode om erectieproblemen op te sporen is dan ook 's nachts een bandje van postzegels om de penis te plakken. Is het bandje 's morgens kapot, dan is er in elk geval fysiek niks aan de hand en moet er verder gezocht worden. Die nachtelijke erecties hebben niets met erotische dromen te maken, maar zijn een zuiver fysiek verschijnsel. Dat zich dus ook in de regel 's morgens bij het ontwaken voordoet, maar niets zegt over de eventuele staat van opwinding. Natuurlijk kan een man ook een erotische droom hebben, maar dan wordt hij niet zozeer wakker met een erectie alswel met een grote vlek in zijn bed. We spreken dan ook van een 'natte droom'.

En ja, die kunnen vrouwen ook hebben. Bewust of onbewust. Al komt het iets minder vaak voor (of wordt er gewoon minder over gesproken)., En als dat tegen het ontwaken is, kun je wel degelijk wakker worden met een behoorlijk natte doos ja. Maar daar heb je verder geen last van, en niemand die het ziet. het is niet zo'n gebruikelijk verschijnsel als de natte droom bij mannen, en niet te vergelijken met de normale nachtelijke erecties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat kan. Men noemt het incontinentie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al die minnetjesplaatsers hebben geen humor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vindt het wel een leuke...+
Hangt af per persoon. Mijn vriendin heeft wel dat probleem. Iedere ochtend als ze bij me geslapen heeft, heb ik een ahndvol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel degelijk hoewel het in de meeste gevallen een continentieprobleem zal blijke te zijn en niets heeft te maken met sexuele opwinding.
Het komt ook regelmatig voor bij vrouwen die op leeftijd zijn en beschikken over slappe spieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In slaap vallen in een bad gebeurt niet vaak maar kan me voorstellen dat dit wel tot het genoemde resultaat kan leiden. Onzin uiteraard, maar dit kan wel degelijk geheel afhankelijk van de stemming van de vrouw. Opwindende droom, of de vrouw wordt opgewonden van de man die naast haar ligt, er zijn allerlei redenen te bedenken. Een harde piemel kan net zo goed meerdere oorzaken hebben !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan komen doordat ze eerst naar't toilet is geweest