Kan je voorvocht hebben zonder opgewonden te zijn?

Mijn vriend heeft regelmatig voorvocht in zijn boxershorts zitten. Hij zegt dat hij dat regelmatig heeft maar dat hij dan die dag of nacht niet opgewonden is of met sex bezig is geweest. Is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
en ook al heeft hij wel aan seks gedacht, wat maakt dat dan uit?
Utrecht
8 jaar geleden
en het kan best zijn dat hij niet meer precies weet wat er tijdens zijn slaap gebeurt.
Maar, weet je zeker dat het voorvocht is?
Het kan ook (gewoon) nadruppelen van urine zijn. Niet helemaal ongebruikelijk bij mannen van 40+....
Erna55
8 jaar geleden
Je onderzoekt zijn onderbroeken ?
paulus811
8 jaar geleden
Als je iets toevallig ziet bij het sorteren van de was is dat nog niet ' onderzoeken' @erna55

Antwoorden (1)

Het komt vaak van opwinding dat er voorvocht komt, dit zou eventueel ook een plasbuis infectie kunnen zijn of soa.