Waarom zijn mannen betrekkelijk snel sexueel bezig en vrouwen romantisch (uitzonderingen daargelaten)?

in een chatgesprek bijv.
of op het werk de grappen e.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De genen van de man vertellen de man zoveel mogelijk kinderen bij zoveel mogelijk vrouwen te verwekken.
De genen van de vrouw vertellen de vrouw zoveel mogelijk haar kinderen veilig op te laten groeien. Daarbij is een zorgzame man beter welkom dan een man die van de ene naar de andere vrouw hopt (behalve dan bij 't verwekken zelf (afh. van de tijdstip van de maand enzo): dan wordt de vrouw biologisch opeens minder kieskeurig en wordt er gekozen voor een ruwere man). Om een zorgzame man te vangen, moet je romantisch zijn.
Gegeneraliseerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus heb je ervaringen op dat tijdstip van de maamnd, dat een vrouw een ruwere man nodig heeft. Want dat heb ik weleens meer meegemaakt.Ik ben als het moet nogal ruw.

Andere antwoorden (6)

mannen willen maar al te graag hun zaad verspreiden,
simpelweg omdat dat nodig is voor het voortbestaan van de soort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een flinke hoeveelheid testosteron doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat bij vrouwen (uitzonderingen daargelaten) het hebben van sex pas prettig is als het hele plaatje klopt. B.v. de communicatie, het gevoel, rust in haar hoofd etc. Mannen kunnen kennelijk bepaalde gedachten makkelijker uitschakelen. Bij vrouwen moet het gewoon goed voelen, mannen kunnen (uitzonderingen daargelaten) makkelijker sex hebben om de sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is klinklare onzin. Dat is mannen -discriminatie. Het is juist omgekeerd. Ik dacht een keer laat ik gezellig romantisch bezig zijn, word ik gewoon besprongen door die vrouw die direct sex wilde hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och gossie; heb je er erg onder geleden ? haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een trauma van overgehouden.hahahahahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bestaan idd....
leuk voor even, maar geen goede keus voor een duurzame relatie.
Het is maar waar je voor kiest.
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus !

Vrouwen zorgen voor het huis en de kinderen " romantiek en gezelligheid " en de man is steeds op jacht !...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is sociaal minder geaccepteerd als vrouwen zich seksueel gedragen en mannen zich romantisch gedragen. Achter romantiek door een man wordt vaak wat gezocht, achter een seksuele toespeling minder, terwijl dit bij vrouwen omgekeerd is. Juist door de sociale verwachting denk ik dat het in de praktijk vaak andersom is.