Door aan zijn schoonmoeder te denken;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
En nu even serieus;-)

Tantrische sex

* stimuleert de bloedcirculatie
* verbrandt calorieën
* reinigt doordat je giftige stoffen uitzweet
* vergroot het uithoudingsvermogen
* vergroot het vermogen om sex langer te laten duren. Je zult langer kunnen toewerken naar een orgasme en een geheel nieuwe ervaring beleven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik denk met veel oefenen ! Heb je een goed excuus !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere avond,voor het slapen gaan,200 keer opdrukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is belangrijk, dat je als man rustig blijft. Meestal als mannen opgewonden raken, versnellen ze hun ademhaling, ze beginnen te heigen, zich op te spannen,... en dan komt hij ook heel snel klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door gedurende de dag zo min mogelijk lichamelijke energie te verbruiken en veel spinazie te eten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is lekker.
Probeer dit eens....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een viagraatje doet wonderen en je hoeft er ook niet voor naar de sportschool.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel het LAATSTE redmiddel dat ik ooit zou gebruiken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Viagra verhoogt je uithoudingsvermogen natuurlijk niet. Het maakt alleen dat ene ding hard. Je blijft dezelfde conditie / uithoudingsvermogen houden.
Als ik 'savonds om 10 uut te bed ga,heb ik er geen probleem mee om tot de volgende ochten 10 uur te slapen! Gewoon veel oefenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of dit de soort uithoudingsvermogen is je bedoelt, maar er zijn condooms waar een soort spul op zit dat iets in de penis lichtelijk verdooft, waardoor het langer duurt voor een man klaar komt. Bijv. Condomi Max Love