Ik zie veel sex getinte vragen op GV Kan het wel ?

omdat er ook veel kinderen lid zijn en op Gv zitten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op deze site kunnen ze tenminste normale antwoorden verwachten,beter dan het aan vriendjes te vragen.Als jij vindt,dat deze 'sexueel getinte' vragen niet door de beugel kunnen,kan je dat nog altijd melden,al denk ik dat ze deze vragen niet snel zullen verwijderen.Maar dan nog...denk je niet,dat de jeugd van tegenwoordig al aardig geinformeerd is op sexueel gebied?Internet is toch bijna alleen maar sex?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is aan ouders om in de gaten te houden wat hun kind op internet en dus ook op GV doet. In eerste instantie is GV niet bedoeld voor kinderen.

Overigens zijn alle vragen die om informatie of oplossing vragen en derhalve kennisvermeerderend zijn toelaatbaar.
Er zijn daadwerkelijk mensen die vinden dat ze hun seksuele vragen beter anoniem hier kunnen stellen en die misschien met de antwoorden wel geholpen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie nooit vragen of antwoorden die ongeschikt zijn voor kinderen door hun seksueel explicite karakter.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel je deze: Is het normaal als je samenwoont, een fijne en 'normale' relatie hebt en daarnaast toch masturbeert?
Het lijkt mij sterk dat kinderen hiervan overstuur kunnen raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oa PEDRO tis een vraag he geen verwijt
Als de vraag niet door de beugel kan dan wordt de vraag wel verwijderd !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is toch juist goed dat kinderen over sex geïnformeerd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet onze taak om te bepalen of de kinderen op GV, seksuele vragen mogen lezen of niet. Dit is de taak van de ouders.

Wanneer er werkelijk zoveel kinderen op GV zijn en er werkelijk zoveel seksuele vragen voorbij komen, kunnen de beheerders er altijd voor kiezen om bijvoorbeeld een waarschuwing op de site te zetten of bij de bewuste vragen.
Ook dit is niet aan ons om te bepalen.

Hier mag gevraagd worden wat je maar wil weten (mits het kennisvermeerderend is of om advies te vragen ;)) en dat kan dus ook over seks gaan.

Ik denk overigens dat GV voor veel kinderen een mooi alternatief is om anoniem vragen over seks te kunnen stellen.