Waar komt die opvatting vanaf,dat de meeste pornofilms voor mannen bedoeld zijn?

Er wordt altijd gezegd dat de meeste pornofilms voor mannen gemaakt worden...maar waar komt die uitspraak vandaan?Ik,en ik ben toch een vrouw,kijk elke dag porno,en dan de gewone porno en niet die vrouwvriendelijke porno,en mijn partner en ik genieten nog elke keer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

goeie vraag!!ik denk dat ze dat zeggen omdat vooral mannen vertellen dat ze het kijken terwijl er heel veel vrouwen zijn die dat ook kijken.. IK vind t net zo voor mannen als voor vrouwen!! sorry geen waardevol antwoord maar ben het wel met je eens!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Die opvatting is stoerdoenerij, een vrouw kan er net zo van genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat de meeste pornofilms waarschijnlijk als vrouwonvriendelijk worden ervaren omdat mannen meestal een dominante rol spelen. De man komt klaar in haar mond en over van alles en nog wat, wat voor de man een fantasie is (over het algemeen??), en voor de vrouw niet (???). Dus veelal pornofilms lijken over het algemeen meer gericht op de fantasie van de man. (ik kan het ook mis hebben, maar dit lijkt me de meest logische verklaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er wordt toch veel vanuit gegaan dat een man zit te kijken..komop zeg..als je alleen al hoort hoe die vrouwen met hoog keffende tonen bezig zijn,snap je wel dat niet echt een vrouw eer aandoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit onderzoek van de Universiteit blijkt dat vrouwen veel minder vaak zeggen opgewonden te raken van het kijken naar porno dan mannen, terwijl uit onderzoek naar hoe het lichaam reageert blijkt dat vrouwen even vaak opgewonden raken als mannen. Kennelijk is het een sociaal ongewenste uitspraak van vrouwen om te zeggen dat zij opgewonden raken van het kijken naar porno.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ondat meest mannen naar porn kijken. Denk dat het daar vandaan komt.. Maar is niet zo dat porn aan mannen bedoeld is. Porn is tegenwoordig een industrie. Mensen verdiennen hoop geld er mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel van mijn vriendinnen kijken toch porno hoor...alleen of met een ander.Ik denk dat meer vrouwen porno kijken,maar het niet toe durven (willen) geven.
Uit statistiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De opvatting komt voort door de media.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste pornofilms richten zich op wat mannen graag zien: een mooie jonge vrouw die goed in beeld wordt gebracht. De man komt minimaal in beeld, m.u.v. het lid en het komen in beeld; sommig films komen zelfs niet verder dan een compilatie van het mannelijke komen. Het lijkt mij klaar dat dit gericht is op het genot van de man.

Dit lijkt mij voor meeste vrouwen minder aantrekkelijk dan als de man volop in beeld komt (inzoomen zoals ook met de vrouw gebeurd).

In ieder geval zijn de meeste pornofilms meer gericht op mannelijk publiek!

Dat is iets anders dan dat een vrouw daar niet van kan genieten.