soms droom ik over naakte vrouwen ben ik nu lesbisch?

Soms droom ik dus over naakte vrouwen en ben dan als ik wakker ben opgewonden terwijl als ik dit in het echt zie het me niets doet, ben ik nu lesbisch?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom stel je twee keer dezelfde vraag.

Antwoorden (1)

Je weet dat je lesbisch bent als je echt een keer gevoelens hebt gehad voor een vrouw, dus als je verliefd bent. En geloof me, verliefdheid voel je echt wel ;)
Kijk gewoon eens rustig om je heen naar leuke mannen (en vrouwen? want er is niets mis met lesbisch zijn!) en kijk waar je voorkeur heen gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
He, bedankt voor je antwoord. Ik heb nog nooit iets voor een vrouw gevoeld maar wel vaak voor mannen. Maar is het normaal als je zulke dromen hebt en je daarna zo voelt?
anneliez
9 jaar geleden
Ja hoor, je dromen halen gekke dingen met je uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jazeker hoor. Het kan ook zijn dat je nog niet zo "gewend" bent aan een mannenlichaam, en als je een vrouwenlichaam ziet, zie je dus eigenlijk iets herkenbaars, dus weet je wat het fijn voelt. Als je gewoon verliefd wordt op mannen, denk ik niet dat je lesbisch bent :)