ik vind een meisje heel erg leuk van mijn klas en ben verliefd op haar maar er is één probleem ik ben zelf een meisje!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

dan is dat een probleem! als dat meisje op jongens valt dus hetero is, advies ik je om te vergeten. er zijn genoeg andere meisjes die geen hetero zijn dus kijk maar rond. als zij op meisjes valt dan kan je gerust je gevoelens aan haar vertellen. als je zeker weet dat ze hetero is en je wilt toch vertellen, dan moet je echt zeker weten dat ze respectief iemand is en jou geen pijn kan geven. anders kan je dadelijk door je eerlijkheid, verdriet en spijt van krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meisjes kunnen ook op meisjes verliefd worden. Dat is geen probleem. Meisjes kunnen ook op jongens verliefd worden, en jongens op meisjes, en jongens op jongens. Allemaal geen probleem.

Als je durft kun je het haar vertellen. Dit kan je het beste alleen doen als je bevriend met haar bent en/of je haar vertrouwt. De kans dat het door vertelt wordt en er grapjes over je gemaakt gaan worden is dan minder groot.

Er is natuurlijk een kans dat zij jou niet leuk vindt en/of alleen jongens leuk vindt. Dat is dan jammer. Dan blijf je lekker verliefd op haar totdat het weer overgaat.
Later in je leven zul je dan heus een andere leuke meid of een leuke jongen tegen komen waarmee het beter af loopt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo in je vraag lijkt het mij dat dit de eerste keer is dat je verliefd bent geworden op een meisje.
Je hebt liefde en liefde, maar verliefd zijn zou betekenen dat je gay bent of bi en daar is niks mis mee!!
Mijn moeder is gay en ik ken haar ook niet anders. Natuurlijk had ik veel vragen en gelukkig heb ik een goede relatie met mijn moeder dat ik die vragen ook beantwoord kreeg.
Als je kiest ervoor kiest om jezelf te zijn -in dit geval gay of bi- zal het misschien in het begin moeilijk zijn, maar uiteindelijk leef je wel zoals jij bent. Uiteindelijk kan jij jezelf zijn!!
Het enige probleem wat zou kunnen met dat meisje is dat zij hetero is.
Als dat het geval is, ga in ieder geval op onderzoek naar jezelf. Wie ben jij!? Het is nooit goed om in hokjes te worden geplaatst, maar uiteindelijk kan je jezelf zo wel vinden en je leven leven zoals jij bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zoveel jongens in mijn klas leuk gevonden, en ik was toen zelf een jongen. Nou en? Je zult zo subtiel moeten leren reageren, dat je iedereen kan uitnodigen eens langs te komen. Aan het begin is dat moeilijk, later doe je dat vanzelf goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak je niet druk , alk mens heeft in zijn jonge jaren zulke gevoelens , geniet er van, of het blijft , hebben de damesgheluk. of het gaat over
maar succes, ron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dus ?!

Ga er dan voor! Wat houd je tegen?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb spijt dat ik het pas na een half jaar tegen mijn vriendin zei en niet gewoon eerder...
Niemand zag het aan komen dat ik haar (of überhaupt meisjes) leuk vind. Maar ik was het zat om te zwijgen en te dagdromen, dus ging ik ervoor en we zijn al een jaar heel gelukkig samen.
Ik zou zeggen ga voor haar. Als het echt een leuk/lief meisje is dan zal ze je heus wel snappen.

Succes X
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is het probleem?