de laatste tijd als k sex heb met me vriend doet het heelpyn alsof het niet past. en na sex brand het hoe komt dat?

Ik heb zelfs door de pijn geen behoefte meer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
doe je wel genoeg voorspel?
ben je wel ontspannen genoeg?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat het niet past lijkt mij niet het kan ermee te maken hebben dat je niet genoeg ontspannen bent misschien is glijmiddel een idee en dat het daarna brand daarmee zal ik als ik als ik jou was wel naar de huisarts mee gaan voor alle zekerheid dan weet je ook meteen de oorzaak en dan ken je er misschien wat voor krijgen ze zullen je in elk geval meer duidelijkheid over dit kunnen geven en je verder kunnen helpen

Antwoorden (2)

Dat is een veelvoorkomende klacht.

Het beste is dat je de seks met je vriend gaat aanpassen.
Je zult beter overleggen met je vriend.

Een betere voorspel hebben of je vagina goed bevochtigen helpt je al veel verder.

Als het niet helpt, dan kun je het beste naar een huisarts gaan voor een onderzoek.
Misschien heb je dan een andere aandoening of infectie.

Kun je misschien het beste deze site gaan lezen?
http://www.depaarsekeizerin.nl/info-adviezen/pijn-bij-vrijen-een-veelvoorkomende-klacht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan verschillende oorzaken hebben, zo zou het bijv kunnen zijn dat je last hebt van een soa of infectie. Het gebeurt vaak dat een soa geen of weinig klachten veroorzaakt, waardoor het gevaar dreigt dat je er lange tijd mee blijft doorlopen zonder te behandelen. Dus voor de zekerheid zou ik absoluut het even laten nakijken en voor je vriend geld hetzelfde. Al is het maar om een eventuele soa uit te sluiten.

Voor een test kan je naar de huisarts of naar een ggz instelling bij jou in de buurt. Voordeel van de ggz is dat het gratis is.
Bronnen: