Gaan mijn bijwerkingen van de pil ook weer weg?

Ik slik nu sinds 3 maanden de pil ( ethinylestradiol/levonorgestrel) .
Sinds die tijd ben ik zo'n tien kilo aangekomen, terwijl mijn levensstijl(sporten,voeding) gelijk bleef als daarvoor.

Voordat ik aan de pil begon had ik nooit last van mijn menstruatie maar sinds ik de pil slik heb ik in mijn stopweek last van buikpijn.
Ook heb ik het idee dat ik iets neerslachtiger ben als voorheen.

Mijn vraag is of deze bijwerkingen nog afnemen/overgaan. Of dat ik daar zelf wat voor moet ondernemen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

normaal gesproken kan je de pil ook gewoon doorslikken. Ik zou iig even bij de huisarts langsgaan.