hoe herken je of je biseksueel bent?

Ik ben volgensmij biseksueel, maar ik weet het niet zeker. Ik heb wel eens hele sterke verliefde gwvoelwns gehad voor een vriendin, maar ik weet niet zeker of ik het ben. Dus... Hoe herken je het?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij twijfel is het vaak al waar. Je weet het op den duur vanzelf.

Antwoorden (1)

Dat ontdek je door het te voelen, wordt je verlieft op zowel jongens als meisjes, voel je je tot beide geslachten seksueel aangetrokken?
Hier moet je zelf achter komen, dit doe je door jezelf een aantal vragen te stellen om je gevoelens te onderzoeken, of om achter je gevoelens te komen. Ook experimenteren in je liefdesleven kan meer duidelijkheid geven. Neem de tijd dit te ontdekken. Stel jezelf ook de volgende vragen:
Vind ik sommige meiden en/of jongens aantrekkelijk/leuk?

Word ik opgewonden van sommige meiden en/of jongens?

Fantaseer ik wel eens over jongens en/of meiden?

Droom ik soms van jongens en/of meiden?

Denk ik steeds aan dezelfde jongen en/of meisje?
Ben ik verliefd, super vrolijk, snel geprikkeld als ik die jongen en/of meisje zie?

Als je de bovenstaande vragen met ja beantwoord, dan ben je mogelijk biseksueel, maar dat hoeft niet, vaak is het moeilijk om voor jezelf duidelijk het verschil te maken tussen leuk en verliefd.

Neem de tijd om duidelijkheid voor jezelf te krijgen. Hier kan alleen jij een antwoord op vinden.