Als je seksuele fantasieën hebt over mensen van je eigen geslacht, is dat normaal of ben je dan homo ?

Ik heb een relatie gehad van bijna 3 jaar met een jonge het was een hele leuke en lieve jongen, maar dat werkte totaal niet.
Nu heb al een jaar een vriendin. Ik ben heel blij met haar en ik vind alles ook veel leuker met haar. Jongens trokken me seksueel nooit zo aan, omdat ik hun vies vind.
Nu vraag ik me af of er meer meisjes zijn die zo denken, maar zichzelf toch beschouwen als hetero?
En als mensen vragen waarom ik heb gekozen voor een meisje weet ik niet goed hoe ik dat moet uitleggen.
Ik voel me ook heel normaal en gelukkig bij haar….
Zelf vind ik dat ik lesbisch ben, maar ik sluit nooit iets buiten.
Graag wou ik jullie mening hier over weten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent lesbisch of mogelijk bi. En ja, dat is normaal! ;)

Het beste antwoord

Als iemand je vraagt waarom je voor een vrouw kiest,zeg je gewoon dat dat juist aanvoelt,en dat je hier een prettig gevoel bij hebt.Maar waarom zou jij je verantwoorden tegenover andere personen?
Ik heb zo wie zo een hekel aan de woorden "homofiel" of "lesbisch".Ik val op de persoon,en als dat nu mannelijk of vrouwelijk is...ik slaap daar geen nacht slechter door.
Je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt en schijt aan de rest hebben.Dat jij nu op een persoon van het vrouwelijk geslacht valt...so what?Als ik zo je vraag lees,denk ik ook dat je (wat ze in de volksmond noemen),lesbisch bent.
Maar ff tussen haakjes...zo vies zijn jongens niet hoor,hihi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Zo als ik jou verhaal lees krijg ik toch het idee dat je lesbisch bent omdat je jongens vies vind en dat je jongens niet sexueel aan trekkelijk vind.
is het bijna wel 100% zeker dat je lesbisch bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je seksuele fantasieën hebt over iemand van hetzelfde geslacht ben je nog niet homoseksueel. Dit gebeurt dacht ik ook wel bij hetereoseksuelen (mannen en vrouwen).

Als je gelukkig bent met iemand van het eigen geslacht en daarmee een (seksuele) relatie hebt ben je volgens mij in ieder geval op dat moment homoseksueel. Ook daar is niets raars aan.

Dat wil niet zeggen dat je nooit op iemand van het andere geslacht verliefd kunt worden, maar dat is erg persoonlijk. Er zijn ook veel homoseksuelen die beslist alleen maar iemand van het eigen geslacht aantrekkelijk vinden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Misschien heb je wat aan bijgaande links?

Toegevoegd na 8 minuten:
Weest trouwens erg voorzichtig met het opplakken van labels op jezelf. Je bent wie je bent en als je een fijne relatie hebt is dat het enige wat telt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je nooit echt aangetrokken hebt gevoeld tot jongens/ mannen en zelfs een beetje afkerig bent, omdat je ze vies vindt, dan kun je denk ik jezelf niet meer hetero noemen.

Er is niks mis met homosexualiteit. Geniet van je relatie met je vriendin. Je hoeft ook aan niemand verantwoording af te leggen. Dus je relatie moeten uitleggen aan anderen hoeft dus ook niet. Antwoord gewoon dat je haar de mooiste en liefste persoon op aarde vindt. Klaar!
14 jaar geleden
Volg je gevoel en hebt er vertrouwen in dan wordt de rest vanzelf wel ingevuld als je daar aan toe bent
Maar het is een vreemde vraag van je, of eigenlijk helemaal geen vraag, je zoekt alleen maar een bevestiging van iets wat je al weet en nu zoek je steun en instemming van ons om een stapje verder te gaan, maar geloof me, dat stapje komt vanzelf wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Goed antwoord, dus een plus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga morgen gebak halen voor je, kom je zo rond 10 uur?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je woont ook te ver weg, van Enschede naar Zeeland is een flink stuk rijden.
Je bent lesbisch, geniet ervan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je gelukkig, en voel je diep van binnen dat dit voor jou de weg is, dan zeg ik van harte gefeliciteerd, je bent trouw aan jezelf en aan je gevoel.
Niks mis mee meis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meisje, zoek het maar uit voor je zelf. Maakt trouwens niet zoveel uit. Ik heb geen problemen met Bi-vrouwen. Je bent duidelijk bi, maar hebt waarschijnlijk van die vieze jongens gehad(zwervers typen). Zou ik ook van afknappen(vrouwen). Maar terugkomend op je vraag, dat je over hetzelfde geslacht droomt is ook normaal, netals jou lesbisch zijn. En als iemand dat ontkend, het dromen van/over hetzelfde geslacht, is hij/zij niet normaal.