Waarom verdiend een vrouw meer geld met het acteren in een pornofilm dan een man?

Een man moet maar zorgen dat hij "hem" rechtop krijgt,en de man moet presteren.En toch verdiend de vrouw meer.Waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe weet je dit?

Het beste antwoord

Omdat een vrouw de ondergeschikte rol heeft en dat dus maar moet willen en uiteindelijk is ze wel de ster van de film.
De man moet hem dan wel rechtop houden, maar daarvoor heb je allerlei middeltjes en pilletjes, dus dat is geen prestatie. En zoals ik verneem van mannen in mijn omgeving is het uiteindelijke 'presteren' geen straf... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Omdat het aanbod van mannelijke acteurs veel groter is.
Gek hè?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat speelt natuurlijk ook mee. Je hebt helemaal gelijk AM.
AWM
14 jaar geleden
Ik had mijn antwoord per ongeluk als reactie onder jouw antwoord geplaatst. Sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geeft niks. Ik ben het in ieder geval met je eens... Dus geen probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vrouw ondergeschikt?Ze kiest toch zelf voor dit beroep?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knuffelbeer, natuurllijk kiest ze er zelf voor, maar heb je wel eens gezien wat ze allemaal met die vrouwen doen. Ja, ze is echt ondergeschikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel,dat zie ik toch anders.Elke actrice,als je ze mag noemen,krijgt van te voren een script waarin staat wat er van haar verlangt word.Is ze het hier niet mee eens,kan ze nog altijd weigeren,wat wel kan zeggen dat ze helemaal geen rol meer krijgt aangeboden.Als ik iets moet doen,tegen mijn zin in,dan doe ik dat niet...en dat zeg ik dan ook tegen mijn werkgever.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, dat zal wel zo zijn in de 'nette' pornowereld, maar die is helaas heel klein.
En als je eenmaal gewend bent om een bepaald inkomen binnen te krijgen en verder niet zo heel veel kunt om met een 'reguliere' baan dat zelfde inkomen te bewerkstelligen, dan zul je toch nog wel 3 keer nadenken voor je zegt: "nou, dat doe ik niet, want dat vind ik niet zo leuk"...
De omschrijving die jij geeft gaat op voor de gewone filmindustrie, maar niet voor de pornofilmindustrie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wat je bedoeld hoor,met ondergeschikt.Maar helaas is het zo,dat in de meeste films de vrouw 2 gaatjes heeft die gevuld moeten worden,en de man het middel hiervoor heeft.Soms vind ik ook dat de vrouw vernederd word,maar dan moet ze niet zulke films maken.Iedereen weet dat pornofilms meer voor mannen bedoeld is,dus...?Of de vrouw moet het gaatje van de man eens opvullen,maar helaas...dit zie je zéér weinig.Ik snap niet waarom,want dit kan ook best wel lekker zijn.En wat je laatste opmerking aangaat...jawel,ik weiger dat dan.Ik moest van mijn baas een keer alles verven omdat het rustig was met werk.Ik heb gezegd dat ik geen schilder ben en heb geweigerd.Hij was het er niet mee eens,maar dat was niet mijn probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of de vrouw werkelijk de ondergeschikte rol heeft weet ik niet,ze kiest er toch zelf voor...maar ik weet wat je bedoeld.

Andere antwoorden (4)

Het aloude verhaalt van vraag en aanbod, lijkt me.

Toegevoegd na 11 uur:
verhaal*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de vrouwen véél meer in beeld zijn, en de toeschouwer moeten 'opgeilen' (sorry, maar het ís gewoon zo...). Hoe hitsiger een vrouw een toeschouwer kan maken, hoe meer omzet van de film(s). Tenslotte worden de meeste pornofilms nog steeds voor mannen gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien omdat een vrouw echt moet acteren?Als zij niet geniet,moet zij de kijker toch laten denken dat het lekker is.Maar dat zal toch niet zo moeilijk zijn...beetje overdreven kreunen en steunen en klaar is ze.
Eigenlijk is dit dus slecht acteren.Ik denk dat mijn buurvrouw van 70+ dit nog aan kan.
De man,die levert het echte werk,ookal krijgt hij ook middeltjes om hem hoog te houden,maar dan nog.Maar zo erg is dat toch niet dat vrouwen beter betaald worden in dit beroep?Zij worden er financieel beter van,en de man kan opscheppen dat hij het gedaan heeft met de zoveelste vrouw,haha.Geintje hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de vrouw het lijdend-voorwerp is. Niet denigrerend bedoeld hoor. Over het algemeen kijkt men naar zulke films om een vrouw te zien. Daarnaast is het zo, dat de vrouw het meeste werk doet(acteert). Ach wat maakt het uit. Ik vind een vrouw lekkerder dus mag ze van mij ook meer verdienen..