Kun je, als je niet aan de pil bent, je menstruatie beïnvloeden?

Dan bedoel ik vervroegen of verlaten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ja hoor daar kun je bij huisarts pilletjes voor krijgen, maar dat zijn wel hormonen. Misschien wel via de assistente even bellen.

Toegevoegd na 52 seconden:
Primulut heet het pilletje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja dounja;-)
Zwanger worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan niet meer Kwebbel, daar heb ik al een stokje voor gestoken (of de gynaecoloog dan...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Dounja,een eierstokje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Loenie: en daarna krijg je het dubbel en dwars terug kan ik me herinneren... ;-)
@Moolkeesje: Zou zomaar kunnen... ;-)
Het verlaten,lijkt me niet zo moeilijk. Alleen even zwanger zien te raken. in de meeste gevallen ben je er dan ongeveer 9 maanden af.
Of en hoe je het kunt vervroegen,is mij niet bekend.
Ik zie dat verlaten in deze 2 betekenissen heeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook heel weinig eten en/of heel veel sporten. Je lichaam reageert op zo'n aanslag door te stoppen met de eisprong en met de menstruatie. Dit om te voorkomen dat het uitgewoonde lichaam zwanger wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou bij mij dan wel een hele tijd duren voor mijn lichaam zegt dat het geen zwangerschap meer aan zou kunnen (ik heb wel wat overgewicht...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee dit, net als zelfmoord plegen, als je dood bent ben je ook de komende tijd niet meer ongesteld.......
Het klopt wel wat Mrim zegt, maar dat is natuurlijk wel enórm ongezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Fynnya, dat is natuurlijk ook nog een idee. Ik ben ook blij dat mensen in het algemeen hier zo lekker op mijn serieuze vraag reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Dounja, Ik had je vraag nogal theoretisch opgevat, vandaar mijn antwoord. Het was niet bedoeld als grapje. Sorry als het zo overkwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben echt op zoek naar een manier om mijn menstruatie te verleggen. Als mijn vraag theoretisch bedoeld was dan was ik begonnen met : "Stel...". Maar het zij je vergeven, ik heb mijn antwoord al lang van Jet gekregen, dus geen probleem.
Ja hoor. Ik heb gehoord dat jezelf dat kan door je sterk te concentreren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
??? Waarop moet ik me dan concentreren, hoelang en hoe hard? En heb je er zelf ervaring mee? Werkt dit echt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat werkt echt. Je moet je wel goed kunnen concentreren. Daar heb je eerst een goed opleiding voor nodig. Maar door concentratie kan alles. Ook op afstand. Ik ben daar in geoefend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En waarop moet ik me dan concentreren? Zijn er onderzoeken naar gedaan, dat het echt werkt, en zo ja, heb je daar rapportages van?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet jezelf concentreren op je eigen IK. Als het om het onbekende gaat, zijn er altijd voor- en tegenstanders. Het is ook niet zo dat je het "even"gaat leren. Er gaat eerst een denkproces aan vooraf. Het moet je ook niet alleen gaan om dit onderwerp. Ik zou je best opweg willen helpen. Onbekend maakt onbemind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt me erg zweverig in de oren (terwijl ik echt niet zo vast op de grond sta als je zou denken). Daarbij lijkt het me ook veel te veel moeite te kosten. Sorry, ik haak hier af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke. Veel succes en sterkte. Ik hoop dat het je lukt. Ik zal me op je concentreren. Hoop dat je in de buurt van Tilburg woont, dan lukt het zeker.
doei.
a ja, natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe???
Dag Dounja,

Ik weet dat je inmiddels je antwoord heb gekregen van een beantwoorder. Maar ik wou je additioneel een natuurlijk middel aanbevelen. Om je menstruatie te verlaten kun je citroen/lamoen juice drinken. Het dient in ieder geval een citrus te zijn. Maar deze twee zijn effectiever.

De werking is dat ze de menstruatie voor zo lang je wilt uitstellen. Wanneer je je menstruatie krijgt zal dit ook zeeeeeer kort duren. 2 a 3 dgn. (was als reactie geplaatst)