Ik kom te snel klaar als jongen zijnde.. wat kan ik nu doen?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vindt je vriendin het ook dat je te snel klaar komt? Misschien heeft zij er geen problemen mee..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wou dat ik dit probleem had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga maar snel slapen... Je vriendin zal je niet wakker maken...
AWM
14 jaar geleden
Je broek weer aandoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wou dat ik dat probleem had :-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees blij. Maak er geen probleem van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieve snellerd Je kan er gewoon van genieten, wetende dat er miljoenen mannen zijn die niet meer of moeilijk klaar komen en dus best wel jaloers zullen zijn op jou ;-) Succes ermee! Liefs en Big Smile van me Gerda Maria Hendrickx
Glimlach-f-Luisteraar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet aan sex denken en doen Hahaa veel plezier hè xx

Antwoorden (25)

Efkes hier lezen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/rare-vraag-mezelf-vrijen-nogal.45603
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordat je met je vriendin gaat sexen even stiekum aftrekken zodat je al bent klaargekomen.
En tijdens de sex denken aan iets vreselijks zodat je niet te snel klaarkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dan krijgt 'ie hem straks niet meer omhoog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan denkt hij bijv aan zijn schoonmoeder :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij spreekt hier toch niet over een vriendin?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het dan erg om snel klaar te komen wanneer je alleen bent???? Dan ga je toch nog een keer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha! aan iets vreselijks denken. joh dan is de sex toch ook niets aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AHUAHUAHAUHAUHA! plusje omdat ik moest lachen.
Laat ik daar nou ook een artikel over hebben geschreven`:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eerst haar naar een hoogtepunt te brengen, alvorens aan je eigen 'genot' te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan begrijpen dat jij je hier niet lekker bevoeld (zeg maar eerder klote)

Aan de ander kant het is een groot compliment voor je vriendin want je vind haar zo opwindend dat je het niet "op kan houden" Accepteer dit als eerst!!! Verwen je vriendin helemaal en ze zal jou het echt niet kwalijk nemen als je snel klaar kom! Een meid van tegenwoordig weet dat dit een "compliment" is voor haar!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan proberen om nog een keer klaar te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wacht zo lang mogelijk met 'naar binnen gaan' bij je partner - blijf lang bezig met strelen en zoenen, vooral 'dáár' bij je partner, misschien zelfs tot een orgasme, en ga dan pas zelf.
Ook heb ik wel eens van lovers gehoord, dat ze, als ze 'binnen' waren, aan van alles dachten behalve aan sex, om klaarkomen uit te stellen tot hun partner gekomen was.

Als je jezelf als 'jongen' beschrijft, kan je trouwens, na een kwartiertje 'rust', die je gezellig knuffelend en zo kunt doorbrengen, prima doorgaan, waar je daarnet opgehouden bent, dus maak je er niet te druk om. Bij die tweede keer kom je een stuk minder snel, dus kan je er ook meer van genieten.
En naarmate je vaker met dezelfde partner vrijt, treedt (heel onromantisch, maar heel waar) toch gewenning op, en zal het wat langer duren, tot je zo opgewonden bent, dat je op je point of no return aankomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach we zitten qua antwoord weer bij elkaar.... saai +! Maar deze keer heb jij meer woorden nodig +1 voor mij ????? GEINTJE!!!!
De stop-start procedure werkt gewoonlijk, is uit onderzoek gebleken. Hierbij blijft de penis gestimuleerd worden tot de man zeer opgewonden is. Vlak voor het orgasme stop je vervolgens de stimulatie. Wanneer de ergste opwinding verdwenen is, begin je weer met het stimuleren van de penis. Dit proces herhaal je enkele keren, zodat het langer duurt voor je klaarkomt. Het is natuurlijk niet zo leuk om steeds de daad te moeten onderbreken of op een lager niveau voort te zetten.
Echter, wanneer je dit enkele weken (soms enkele maanden) doet, zal je vanzelf later klaarkomen zonder te hoeven pauzeren. Dit heeft onderzoek van LoPiccolo uitgewezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net onder je eikel knijpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kopt! Is feitelijk ook het beste antwoord op de vraag.
En mocht iemand het niet willen geloven; in een goed boek over seksuele voorlichting staat het zeker beschreven.
+1!
Houd het bij "vluggertjes".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat kan je eraan doen om niet zo snel klaar te komen; is
eet per dag een hand vol hazelnoot!

En dan merk je het vanzelf wel…

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer oefenen!

En probeer eens een standje waarbij je sekspartner zichzelf aan kan raken... Haar clitoris dus.
Wellicht komt ze dan net zo snel als jij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je denkt dat je klaar gaat komen denk je gewoon aan de buurvrouw van 86.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denken aan de rivier de rijn.De rijn heeft koud water,
is smerig en heeft grauw water en stinkt ook nog.
Helpt altijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik aan de rijn denk, denk ik aan de plaats waar hij ontstaat, en die is prachtig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, een jaar of 40 geleden zijn ze begonnen met het reinigen van rioolwater, en heden ten dage is Rijnwater behoorlijk rein. Maar goed ook. Zo'n 20 miljoen mensen, waaronder alle Rotterdammers, zijn voor hun drinkwater afhankelijk van deze rivier.
Snel klaarkomen is eigenlijk pas een probleem wanneer je bij het vrijen echt binnen de twee ,drie minuten, zelfs zonder penetratie, al klaarkomt. En daarna niet meer kunt en ook eigenlijk geen zin meer hebt, zodat het klaarmaken van je partner een soort corvee wordt. Tussen de 5 en 15 minuten is echter heel normaal.

Je kunt jezelf wel degelijk trainen om het wat langer uit te stellen door te proberen je gedachten ergens anders te houden (niet leuk natuurlijk, maar het werkt wel), of te proberen enige tijd voor het moment supreme zelf een orgasme te bewerkstelligen, zodat het de dan tweede keer langer duurt. Als het de tweede keer echter dan meteen TE lang duurt, gooi je het kind echter wel met het badwater weg natuurlijk.

Wanneer je pas tijdens de penetratie (te) snel klaarkomt, kun je proberen gewoon dat moment wat langer uit te stellen door het voorspel te rekken. Vrouwen stellen dat in de regel zeker op prijs, en de daad zelf hoeft ook eigenlijk niet langer dan 5 a 10 minuten te duren voor een geslaagde vrijpartij.

Vrouwen komen overigens maar zelden of nooit klaar van de penetratie alleen, omdat de meeste vrouwen daarvoor clitoraal, dus uitwendig, gestimuleerd moeten worden. Dat kan als onderdeel van het voorspel, tijdens de daad als je een beetje handig en lenig bent of het juiste standje uitzoekt, of ook prima als naspel. Het hoeft niet voorbij te zijn op het moment dat de man is klaargekomen natuurlijk. Goede sex en klaarkomen hoeven niet per definitie altijd aan elkaar gekoppeld te zijn ; bij vrouwen niet, maar ook bij mannen niet. Dat is een of ander idee fixe dat de porno-industrie blijkbaar diep in ons verankerd heeft.

Eén troost : naarmate je ouder wordt, gaat het vanzelf langer duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan je oma denken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol
je moet even aan je moeder denken als je bijna komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet zovaak klaarkomen dat je het opgeefment niet zo een erge kick geeft. waarbij het dus langer duurt om klaar te komen.

Mijn tip ruk zovaak dat je het zat wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult moeten oefenen om het klaarkomen te beheersen. Ik vind het geen goed advies om aan iets vreselijks te denken om het orgasme uit te stellen, want dat is niet de bedoeling als je ligt te seksen. Je moet alleen aan geile dingen denken en je moet leren je orgasme uit te stellen.

Doe het met jezelf en probeer als je je kookpunt voelt komen, net op tijd te stoppen. Dan doe je even iets anders, verleg je aandacht naar je buik, je ballen, tepels etc. en als je orgasme weer voldoende is weggezakt ga je weer verder waar je gebleven was. Oefenen, oefenen, oefenen. Goh wat vervelend :) Op die manier schroef je de tijd steeds wat verder op. Als je het tijdens het trekken onder controle kunt houden, kan je dat ook terwijl je met je partner bezig bent.

Wat je ook kan doen is gewoon ouderwets snel klaarkomen en dan gewoon doorgaan met de vrijpartij. Je besteedt uitgebreid tijd aan het verwennen van je partner met handen en mond zodat je piemel even pauze heeft. Vervolgens kan je echt nog wel een 2e en meer keer neuken en klaarkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt raar, maar train je bekkenbodemspieren. Waarom? Lees het artikel die ik gevonden heb (bron).
Wat je ook kunt doen is de tijd nemen voor jezelf. Klinkt misschien ook stom, maar je kan teveel druk opjezelf leggen. Hierdoor raak je meer gespannen en kom je sneller klaar. Succes met alle tips/antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hob helbt ook, alleen oppassen anders wordt je inpotent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet je adem te hoog in je longen houden. Blaas regelmatig uit, dat zou kunnen helpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste advies wat ik je kan geven is om gewoon door te zetten, dan kom je maar snel klaar..... klaar met shaken... dan ga je gewoon lekker door, word ie meteen slap na het eerste orgasme dan houd je vriendin even warm met je vingers of leuke toy en zodra hij weer werkt kan je op naar de tweede poging.

Wat je vooral niet moet doen is jezelf druk gaan maken, je kan hier immers niets aan doen en het ook nog leuk houden.

Aan iets anders denken werkt wel (de beste is van 0 tot 10 en weer terug tellen) maar daar is de lol ook zo van af en jij bent dan nog steeds onzeker en alleen maar bezig met niet te snel klaarkomen.

Ik heb echt een hekel aan reclame maken voor commerciele producten maar toch; je kan ook "China power cream" proberen, heeft mij ook erg geholpen, dit werkt de zaadlozing wat tegen maar geeft je ook de power om tot wel 15x door te gaan als je dat zou willen, hiervan krijg je geen stijve zoals van viagra maar het bevorderd je erectie wanneer je opgewonden word en blijft.

Toegevoegd na 3 minuten:
een vriend van me zweert trouwens bij mastruberen met garage zeep (zeep met schuurkorrels) op je handen, hiervan zou je eikel minder gevoelig worden, volgens hem kan hij het nu net zo lang vol houden als een bejaarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eh u een beetje inhouden hé, denk aan iets vervelend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een paar keren goed trekken en dan pas neuken met je vriendin.
Dat doet wonderen.