Als een man een ochtenderectie heeft,heeft hij dan een erotische op opwindende droom gehad?

Ik ken namelijk verschillende mannen die hier wel eens last van hebben,maar niemand kan iets van een droom herinneren.Ik heb al eens gevraagd of dat aan het "moeten plassen" kan liggen,want dan schijnt een penis ook dikker te kunnen worden,al word dit door de moderator van gv ontkent.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.3K
paulus811
14 jaar geleden
Hebben ze er echt last van? Ik ken t verschijnsel, maar om dat nou 'last' te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ook een wous: wijd openstaande ochtend k*t

Het beste antwoord

Als een man de echte :ochtenderectie"krijgt moet hij nodig plassen. Stelt hij dat plassen uit dan kan de erectie uren duren. Heeft hij geplast, kan die kleine jongen weer gaan rusten en dat doet die kleine jongen dan ook. Je kan het zo mooi maken als je wilt, maar dit is het en niets anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Tijdens het slapen krijgt een man drie tot zes spontane erecties waarbij de penis 10 tot 30 minuten stijf blijft. De ochtenderectie (of in de volksmond, de ODOL) is daarvan de laatste. Ze ontstaan tijdens de REM slaap, de diepe slaap waarin je ook droomt. Niets wijst erop dat de erecties te maken hebben met opwinding of de inhoud van de dromen. Waarschijnlijk is het een soort lichaamstraining. Het lichaam checkt of de bloedvaten richting de penis nog werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Dit was ook mijn indruk, hoewel het natuurlijk wel zo kan zijn dat het met een droom gepaard gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is moeilijk te bewijzen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat klopt, toch weet ik uit ervaring dat het bij mij met en zonder dromen voorkomt.
Nee... Het komt door de opstart van het lichaam, het hart begint sneller te kloppen en maakt dat het lichaam vanuit stationair komt... Te veel gas geven, maakt dat het bloed toch ergens heen moet...

Wat heb je overigens aan een droom die je niet herinneren kan?...

Dat de reden het plassen zou zijn is ook niet waar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat stationair lopen! Dat is het. Dat komt door dat pientere pookje! +1
Nee. Het heeft er niets mee te maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee een ochtenderectie gaat vanzelf en ik heb er geen LAST van hoor, haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze ook, maar ik heb er geen last van. Het voelt wel ontspannend maar nauwelijk erotisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ochtendstijfheid van de penis heeft echt NIETS te maken met -het hebben van- een erotische droom.
Wel kan een erotische droom een"natte"droom zijn,
dus met zaadlozing , maar ook dat hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ochtenderecties zijn in principe spontane erecties. Er werd vastgesteld dat de hormoonspiegels - testosteron een grote invloed betekenen op deze erecties.