2e strip op de helft mag ik nu een stopweek inlassen?

Ik heb de 1e stopweek overgeslagen en ben dus verder gegaan met de volgende strip daar zit ik nu op de helft. Mag ik nu eerder een stopweek inlassen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8K

Antwoorden (2)

Het is de menstruatie uitstellen dat je doet, dan slik je de pil door op het moment dat je een stopweek in had moeten lassen en begin je aan de volgende strip, deze slik je net zo lang door als je de menstruatie had willen uitstellen. Let er wel op dat je je stopweek niet te lang maakt, korter mag wel.
Lees je bijsluiter eens, daar staat dit ook in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Kiuna,

Je kunt halverwege de strip stoppen met het slikken van de pil. Je kunt door het beginnen aan de tweede strip wel last krijgen van een doorbraakbloeding of spotting. Na een periode van 7 dagen geen pil slikken is het van belang dat je weer met een nieuwe strip begint.