Is olijfolie een alternatief voor gewoon glijmiddel?

Hallo,

Had dit ergens gelezen. Kon geen kwaad voor de penis (en vagina) stond er bij, omdat het een natuurlijk product was zonder schadelijke toevoegingen. Klopt dit?

Gr.
Ludo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.6K

Het beste antwoord

Nee, dit is niet geschikt voor gebruik in en om de vagina, je kunt er irritaties of een brandend gevoel door krijgen, ook is het niet geschikt om te gebruiken in combinatie met condooms. Voor de man is dit wel geschikt als glijmiddel, bijvoorbeeld bij anaal contact.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heulemaal mee eens

Andere antwoorden (2)

Olie tast condooms aan, dus als je condooms gebruikt is dat nooit een optie. Verder kan je er een schimmelinfectie van krijgen als vrouw, dus nee. Dat zou ik niet doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee gebruik liever vaseline of gewoon glijmiddel. Kokosolie doet zijn werk ook goed.