Kun je iemand ''klaarpraten''?

Nu ik hier lekker op GV weer een beetje actief ben staat mijn TV op de achtergrond aan...op Veronica...1 of andere foute belsnelkomklaarlijn wordt gepromoot en ik hoor gewoon letterlijk dat de mevrouw op de tv zegt: ''je praat me zo klaar''..;S...iemand ''klaarpraten''?...kan dat? ik bedoel dan even letterlijk ''kijk mam, zonder handen''.kun je letterlijk iemand klaarpraten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt klaarkomen toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar dan ''zonder handen''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Telekinese bestaat dus toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat kan dan bespaar ik mezelf af en toe de moeite en de energie, dan ga ik ook maar praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahah duchantain ben je er zo een??? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dit een goede vraag, maar zou net als vele anderen kunnen, onterecht, zagen 'dat deze vraag niet thuishoort op een site waar ook kinderen komen.' Maar dat doe ik niet, ik ben tenminste volwassen.

Het beste antwoord

Volgens mij moet het kunnen, ik zeg er meteen bij dat ik het niet zeker weet.

Als je echter gaat nadenken over hoe een natte droom dan zou moeten werken, waarbij het toch ook een kwesite van 'kijk mama zonder handen' is lijkt het me wel te kunnen.

Of het handig en / of praktisch is is een tweede vraag natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Dan moet de tegenpartij toch wel ontzettend geil zijn, lijkt me.

Toegevoegd na 29 seconden:
En veel te kort komen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lig hier in een deuk!
jc54
14 jaar geleden
Da's niet genoeg voor een spetterend orgasme;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lachen is toch veel lekkerder! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan een orgasme???????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een orgasme is ook niet alles ; )
jc54
14 jaar geleden
Maar wel lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha een briljante opmerking+
Ik heb letterlijk gezien dat een man een vrouw stond klaar te praten. Midden tussen andere mensen en het was een spelletje tussen hun twee.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet zo dat je achter de pc zit en dan klaarkomt daar moet je eerst even een tel nr bellen dan krijg je een dame aan de lijn die dan geile praatjes heeft en de man moet dan wel even enkele handelingen bij zich zelf doen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus je antwoord is :''nee?''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt .
jc54
14 jaar geleden
Als je dan toch de hand aan jezelf moet slaan, wat is dan nog het nut van die telefoon?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets om in je andere hand te houden, een soort balans als het ware.
Ik weet niet hoe dat bij mannen is...

Vrouwen laten zich niet zo makkelijk klaar praten.
Tenzij ze heeeeeel erg verliefd en daardoor heeeel erg geil zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zielig genoeg bent, is alles mogelijk. Als je alles op een rijtje hebt, snap je zelf ook wel dat het pure nepperij is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dat sluit ik niet uit. Het brein is een belangrijk sexorgaan, en wanneer de fantasie geprikkeld wordt tot het verlangen dusdanig groot wordt dat het bijna ondraaglijk os, zou ik me voor kunnen stellen dat een ontlading volgt.
Ik denk alleen dat voordat dat moment daar is, iedereen zichzelf al wel 'een handje' heeft geholpen. Om het zeker te weten zul je een proefpersoon vast moeten binden en 't uitproberen.
Geen idee of dat al eens gedaan is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik prat voor mijzelf, als homo. Ik sluit niet uit, dat de juiste persoon, met de juiste stem en de juiste woorden mij een tijd geleden zou kunnen klaar praten. Maar het zijn wel een hoop voorwaarden. Dus geloof ik er niet in.
Ik kan mij nog wel herinneren hoe de spanning zich ophoopt, maar dan zoek je toch verlossing in je eigen tempo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 vooral voor je laatste zinnetje; maar dan zoek je toch verlossing in je eigen tempo :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk, dan helpt een hese stem aan de andere kant wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof je op je woord, ik heb er dan ook geen ervaring mee ;)
Nee, zij praat en degene aan de andere kant van de lijn heeft nog 1 hand over. Zo die gaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij is dat niet erg gemakkelijk of je moet in een bepaalde moed zijn, maar alles is mogelijk toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat werkt alleen als je KEES heet....vandaar de uitdruking....Klaar is Kees!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!!! zie je wel... ik wist t wel.. ik zag bij " nu op goeie vraag" dat jij deze ging beantwoorden en dacht.. dat wordt lachen.. en ja hoor!! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha....ik lig dubbel van het lachen hier hahaha...dus jij verwachte het al hahahaha
Als ik het even op mijzelf projecteer;

Een bloedmooie vrouw gaat allerlei dingen tegen mij zeggen zodat ik klaarkom.
mmmm denk niet dat dat gaat lukken. Ik zal er hoogstens ontzettend ongewonden van raken maar zolang niemand die regenworm aanraakt gaat die regenworm niet klaarkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ze moet tegen die regenworm praten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar zolang zij die regenworm niet aanraakt en ik het ook niet mag doen dan gaat hij echt niet klaarkomen hor :)
Nou.... is een natte droom eigenlijk niet net zoiets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het kan en je hoeft er niet zielig voor te zijn of veel te kort voor te komen ......integendeel waarschijnlijk.
ook kun je iemand conditioneren.....
zo dat hij/zij bij een bepaald geluid of woord klaar komt.
vrouwen zijn makkelijker te conditioneren omdat zij wel vele keren op 1 dag kunnen komen bij een man is dit ( helaas) na 3 a 4 x wel op.
ik ken iemand die komt als er door een bepaald persoon op een bepaalde manier met de vingers wordt geknipt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BEPAALDE vrouwen kunnen al klaarkomen:

-wanneer men met ze stoeit

-wanneer men naar ze kijkt

-wanneer men aan ze ruikt

-wanneer men tegen ze scheldt

-wanneer men voor ze zingt

-en wanneer men tegen ze praat;

...prachtige wezens trouwens…
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de meesten gebruiken hun handen, maar het kan ook zonder, dat klopt. IETS ANDERS, Ik weet van iemand die alleen door een paar tikken op de billen, keihard, zonder aan zijn .. te zitten, klaar kwam.