Mijn vriendin maakt geluid tijdens onze seks hoe kan ik er voor zorgen dat ze minder geluid maakt?

Ze schaamt zich ervoor. Het maakt mij niet uit dat ze zoveel geluid maakt vooral harde geluid, maar haar heel veel. Ik zei dat ik haar wilde helpen, maar ze zegt dat het gewoon van haar zelf is.

Hoe kan ik dit proberen te minderen om haar een minder schaamte gevoel te geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Poet
10 jaar geleden
Schaamt ze zich dan voor jou? Of is ze bang dat anderen het ook horen?
Ritsuka
10 jaar geleden
Het is niets om je voor te schamen, waarom zou ze doodstil moeten zijn?
Ze geniet gewoon, dat is toch goed?
teusvh
10 jaar geleden
Zolang de buren niet op de muur gaan bonzen vanwege de herrie is er niets aan de hand toch? Als je nu eens ook zelf 'geluid' gaat maken, dan gaat zij het ook als normaal ervaren.

Antwoorden (1)

Ga er zelf ook flink bij hijgen en kreunen zodat ze het gevoel krijgt dat jullie samen en wie weet tegelijk tot een hoogtepunt komen. De schaamte zal daardoor best snel verdwijnen en slechts op de achtergrond misschien nog miniem aanwezig zijn door opvoedingsperikelen.