Zien hetero mannen of andere mannen knap zijn?

Mijn vraag is: Kunnen dus hetero-mannen zien dat andere mannen er erg knap uit zien? Kunnen ze überhaupt onderscheid maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (4)

Jazeker. Hoewel de definitie van "knap" natuurlijk voor iedereen persoonlijk is, kunnen hetero mannen prima herkennen of iemand aantrekkelijk is of niet. Een paar dingen hierbij zijn ook algemeen: een gave huid, symmetrie, goed gebit e.d. vinden de meeste mensen toch wel aantrekkelijker bij anderen dan een vettige oneffen huid, iemand met een half uitgezakt oog en een schots en scheef staand gebit.
Het herkennen van iemands aantrekkelijkheid heeft niets te maken met iemands seksuele voorkeur. Test het zelf door eens te kijken naar verschillende mensen van het geslacht waar jij niet op valt en kijk of je herkent of je de gradaties van knapheid herkent.. (wat wel lastig zou zijn als je biseksueel bent, maar dan moet je dit maar even aannemen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje wel voor het antwoord! Ik zelf val op mannen en ben man maar ik hoor vaak van mannen die hetero zijn dat ze niet snel kunnen zien dat mannen knap waren en ik geloofde dat niet. Ik kan bijv wel zien of een vrouw knap is of niet! Maar bedankt :)
Ja hoor. Het gros wel althans. Ik ben man, hetero en heb donders goed door wanneer een man knap is of niet. Soms durft men dit niet te zeggen uit angst om homo gevonden te worden. Hoewel dit sowieso niet erg is, is het ook als hetero man alleen al natuurlijk en gunstig om te zien of een man knap is of niet. Zo weet je met wie je concurreert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zeggen van wel......om dat ik vind dat knap niet alleen de buitenkant is.
Zelf dacht ik ook hetero te zijn,was ook getrouwd met een lieve vrouw. Samen
kwamen wij wel in en barretje van een vriendenstel, waar wij goed contact mee hadden...en waar bij mijn gevoel zich aangetrokken voelde tot hun levenswijze en omgang met elkaar en eigenlijk iedereen....ik spreek nu over 36 jaar geleden !
Ik ben niet door het uiterlijk,maar puur gevoelsmatig ook hun geaardheid gaan voelen,en leef nu als homoseksueel mijn verdere leven...met mannen,met goede vriendschappen met vrouwen...ook met mijn ex vrouw...Dus zo kan het ook gaan...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zelf kan het zo zeggen dat bepaalde mannen charmes hebben die andere dan weer niet hebben.

Voor een hetero man is het zowat taboe om een andere man knap, heet of mooi te noemen op bepaalde situaties en momenten na.