Hebben behaarde vrouwen over het algemeen een hoger libido dan minder behaarde en zo ja, waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
Hoe bedoel je behaard? Zwaardere lichaamsbeharing, of dat ze zich niet scheren in bepaalde regios? E als het die 2de is, welke bedoel je dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik bedoel echt zwaardere beharing (opvallende snor enz.). Ik heb gehoord dat die meisjes/vrouwen meer mannelijke hormonen hebben en daardoor meer zin in seks.

Antwoorden (1)

Androgene beharing van vrouwen (armen, gezicht et cetera) en hun libido worden beide bevorderd door de concentratie van testosteron in het bloed, dus statistisch gezien zul je dat wel aan kunnen tonen, al betekent het niet dat nu elke sterk behaarde vrouw een hoog libido heeft en vice versa.