waarom komt er geen sperma als ik aftrek?

Ik ben 17 jaar, besneden en heb na een paar keer aftrekken nog steeds geen sperma uit mijn penis. Ik heb op internet gekeken hoe je een besneden penis moet aftrekken. Ik heb die manier toegepast tot mijn penis pijn deed. Ben ik onvruchtbaar of is het gewoon moeilijk om af te trekken als je besneden bent? Ik maak me zorgen want ik wil later kinderen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kom je wel klaar?
Ritsuka
10 jaar geleden
Voel je wel dat je klaarkomt dan?
ronron1212
10 jaar geleden
je kunt je normaal aftrekken je moet wel opgewonden worden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit klinkt een beetje alsof je je aftrekt om sperma te zien. Dat gebeurt wanneer je klaarkomt. Dat je het nu niet ziet betekent niet dat je onvruchtbaar bent. Maar wanneer je wel sperma ziet ben je ook niet direct vruchtbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je een kort euforisch moment waar je je lichaam niet onder controle hebt? Dan kom je wel klaar. Is het helemaal droog? Want ik kwam op jou leeftijd binnen een minuut hihi

Antwoorden (3)

Aftrekken leidt niet direkt tot jet lozen van sperma.
Aftrekken kan leiden tot klaarkomen wat in de meeste gevallen gepaart gaat met het lozen van sperma.
In uw geval neem ik aan dat u niet klaarkomt,vandaar geen sperma.
Komt u daarentegen wel klaar ,raad ik u aan een arts te bezoeken en het probleem aan hem voor te leggen.
10 jaar geleden
Het kan ook zijn dat als je je regelmatig aftrekt kort op elkaar dan krijg je ook een te kort aan vocht in die delen.
Neem wat grotere pauzes tussen de volgende aftrekbeurten en drink wat meer water.
Mogelijk zal je ervaren dat meer met lozing klaar komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zorgen maken zal zeker niet helpen. Blijf ontspannen, neem de tijd en concentreer je op je fantasie.