Kan je orale sex geven met een gebitsprothese?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
binnen of buiten de mond?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
binnen Niko, buiten lijkt me goed te doen.

Het beste antwoord

Ik heb zelf al vanaf mijn 28e een gebitsprothese, zowel boven als onder. (ben nu 36) Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heel goed mogelijk is om iemand oraal te bevredigen. Ik begrijp het antwoord van: tanden schuren over de huid, dan ook niet helemaal want zonder gebitsprothese heb je ook tanden. Mocht je onzeker zijn dan kan je ook ervoor kiezen om je prothese gewoon een keer vast te maken met een kleefpasta, dit vond ik zelf prettiger omdat hij anders idd kans op los gaan heeft. Mijn ervaring is dat ik dat wel merkte maar mijn partner niet. Dat het lastig en beschamend was dat zat dus echt tussen mijn oren.
Maar ja, het kan zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja natuurlijk kan dat.
Als je met zo'n prothese kan eten en ijsjes likken, dan kan je
er ook andere dingen mee likken...........
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha klopt helemaal! ;-)
Het kan wel, maar het is een heel gedoe. De onder- en bovenkant zitten niet aan elkaar vast, dus het vereist een speciale handigheid om op die manier iemand te bevredigen. Verder zullen de tanden over zijn huid schuren, de vraag is of ie dat wel lekker vindt. Tenslotte zit je zelf al die tijd zonder gebit, ook dat wordt vaak ervaren als weinig erotisch.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat het juist een meerwaarde is om de prothese te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whoehaaa! Goed vasthouden, die gebitjes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt momopoyol, en haha escape! Hoewel ik je reactie erg grappig vind :), vind ik het wel jammer dat er niemand uit ervaring kan vertellen. Nergens op het hele internet is hier serieuze info over. Duidelijk een taboe.